جمیل حق پرست گفت: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی استان و ثبت درخواست دراین خصوص، نسبت به دریافت اعلامیه محاسبه مبلغ حق بیمه متعلقه و پرداخت آن اقدام کرده و بدین ترتیب از مزایای اضافه شدن این مدت به سابقه بیمه خود بهره مند شوند.
کد خبر: ۷۸۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 16 October 2019

 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه مدت خدمت نظام وظیفه بیمه شدگان مرد مشمول تامین اجتماعی با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، در سوابق بیمه ای آنان لحاظ می شود، افزود: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی استان و ثبت درخواست دراین خصوص، نسبت به دریافت اعلامیه محاسبه مبلغ حق بیمه متعلقه و پرداخت آن اقدام کرده و بدین ترتیب از مزایای اضافه شدن این مدت به سابقه بیمه خود بهره مند شوند.

جمیل حق پرست با بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری (لغایت شهریورماه) در سطح ۲۸ شعبه اجرایی تامین اجتماعی گیلان، تعداد ۳ هزار و ۵۱۶ بیمه شده گیلانی متقاضی احتساب دوره خدمت سربازی و محاسبات بیمه ای شده اند، افزود: از این تعداد برای ۳ هزار و ۴۴۲ نفر (حدود ۹۸ درصد) اعلامیه صادر شده است.

وی گفت: مبنای محاسبات صورت گرفته در این امر، بر اساس آخرین دستمزد بیمه شده و تعداد ماه‌های لحاظ شده بعنوان سابقه، معادل تاریخ قید شده در کارت پایان خدمت برای هر فرد است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اظهار داشت: بمنظور تسهیل در پرداخت مبالغ تعیین شده، امکان تقسیط جهت پرداخت میزان حق بیمه مربوطه حداکثر تا ۱۲ ماه برای بیمه شدگان متقاضی وجود دارد.

برچسب ها: سربازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار