کد خبر: ۷۸۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 13 October 2019
 
پدر وزنه‌بردار مصدوم گیلانی: نظارگر پرکشیدن رویاهای پسرم هستم

 

تابناک / روزی که از خانه خارج شد تا با تمرینات مستمر بتواند به بالاترین سطح از آمادگی برای رقابت‌های معتبر برسد تصور نمی‌کرد در اثر یک افت‌وخیز ضربان قلب تمام قدرت و تحرک خود را در دست دهد و در تخت درمان تنها زندگی زیستی داشته باشد.

این داستان «صادق فرضی‌زاده» وزنه‌بردار جوان استان گیلان است که مصدومیت او برای پدرش به معمایی تبدیل است معمایی که او در گفت‌وگو با ایرنا به بیان آن پرداخت. پدرش می‌گوید از پسرم که حکم‌های عنوان قهرمانی زیادی در وزنه‌برداری استان و کشوری دارد تنها یک بدن بی‌تحرک باقی‌مانده که قدرت تکلم برایش سخت است. نمی‌دانم در باشگاه چه اتفاقی برای صادق رخ داد که توان حرکت را از این ورزشکار گرفت. هم باشگاهی‌ها می‌گویند دچار افزایش ضربان قلب شده و پزشک نیز تایید کرده است.

پدر این وزنه‌بردار مصدوم عنوان می‌کند: تمام زندگی‌ام برای درمان صادق به حراج گذاشتم و اکنون با قرض گرفتن پول از دیگران به دنبال تهیه دارو برای درمان او هستم. این شرایط زندگی‌ام را سخت کرده و ادامه آن با وضعیت سخت اقتصادی روزبه‌روز بدتر می‌شود.

از او درباره کمک ورزشکاران و وزنه‌برداران می‌پرسم، می‌گوید: برخی از چهره‌های مطرح استان و قهرمانان کشوری به عیادت صادق آمدند اما کمک‌های زیادی نشد. تنها «بهداد سلیمی» در این زمینه توانست مبالغی را برای درمان پسرم گردآوری کند؛ اما مسئولان ورزش استان و کشور تاکنون هیچ کمکی نداشتند.

او در پایان با بیان اینکه از قهرمان نوجوانان ایرانی یک جسم نیمه‌جان باقی‌مانده است گفت: از تمام کسانی که می‌توانند کمک کنند خواهش دارم که زندگی پسرم را نجات دهند. نمی‌دانم چه زمانی این مشکل پایان می‌یابد اما به چشم خودم نظاره گردن به تحلیل رفتن قهرمانی هستم که رویای بزرگ را در سر داشت و به سکوهای جهانی می‌اندیشید.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار