کد خبر: ۷۸۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 30 September 2019

تابناک / به مناسبت هفته جهانی گردشگری ۴طرح گردشگری و خدماتی در رودسر به بهره برداری رسید.

 

افتتاح 4 طرح گردشگری در رودسربه مناسبت هفته جهانی گردشگری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان 4طرح گردشگری و خدماتی در رودسر به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل افتتاح یک واحد پذیرایی بین راهی با زیربنای 700مترمربع، یک واحد پذیرایی به همراه سفره خانه سنتی با زیربنای 450مترمربع در دو طبقه، افتتاح یک واحد رستوران بین راهی با زیربنای 600مترمربع و افتتاح یک هتل آپارتمان در زمینی به مساحت هزار و 150متر با زیربنای 650متر مربع 4 طرحی بود که در رودسر به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرحها در مجموع 9میلیارد و 750میلیون تومان هزینه و برای 57نفر شغل ایجاد شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در حاشیه افتتاح این طرحها با اشاره به افتتاح 15طرح گردشگری و خدماتی در هفته جهانی گردشگری در گیلان گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 30میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
شهرود امیر انتخابی با بیان اینکه در هفته جهانی گردشگری 60برنامه فرهنگی در 16شهرستان اجرا می شود افزود: برپایی همایش های علمی مانند همایش گردشگری مذهبی متناسب با ایام محرم در دانشگاه گیلان و کارگاههای آموزشی متناسب با هفته جهانی گردشگری از جمله این برنامه هاست.
وی اقدامات نمادین مانند همایش پیاده روی، اهداء گل به گردشگران ورودی گیلان مانند فرودگاه رشت و اجرای اقدامات فرهنگی متناسب با سنتها و فرهنگ گیلان از جمله برنامه هایی ست که در هفته جهانی گردشگری در گیلان اجرا می شود.
28سپتامبر تا 3 اکتبر هفته جهانی گردشگری است.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار