کد خبر: ۷۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹ 17 August 2015


نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جلسات متعدد 50 مورد تذکر به شهردار رشت دادند اما وی پاسخی نداد.

محمود باقری‌خطیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره استیضاح شهردار این شهر اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جلسات متعدد 50 مورد تذکر به شهردار رشت دادند که به دلیل عدم پاسخ‌گویی وی به تذکرات، موضوع طرح سئوال در جلسه علنی شورا مطرح و به او ابلاغ شد.

وی بریدن 37 عدد درخت، انحراف از بودجه، حذف بودجه پروژه‌هایی مانند خیابان آیت‌الله احسان‌بخش و ... از جمله سئوالاتی است که شهردار رشت باید پاسخ‌گو باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خود را جزو امضاکنندگان موضوع طرح سئوال از شهردار رشت معرفی کرد و گفت: طرح سئوال از شهردار رشت حق قانونی اعضای شورای اسلامی است و اگر شهردار پاسخ مناسبی داشته باشد اعضای شورا قانع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه پیاده راه‌سازی در شرایط فعلی صحیح نیست، گفت: در شرایطی که هنوز بسیاری از زیرساخت‌های شهر رشت با مشکل مواجه است اجرای پروژه پیاده راه‌سازی نباید انجام شود.

باقری‌خطیبانی با تاکید بر اینکه شهردار رشت بی‌اعتنا به نظر اعضای شورا برای پروژه پیاده راه‌سازی پاساژ جفرودی پیمانکار گرفته است، متذکر شد: در شرایطی که برای پروژه‌های مهمی از جمله لندفیل سراوان و ... اقدام خاصی صورت نگرفته، شهردار رشت بدون اعتنا به نظرات اعضای شورا و مخالفت آنها با پروژه پیاده راه‌سازی در حال اجرای پروژه است.

وی با اشاره به اینکه نباید به شهرداری هزینه‌های غیرضروری تحمیل کرد، یادآور شد: پرسنل شهرداری و سازمان‌های تابعه پس از گذشت 50 روز از موعد مقرر حقوق ماه گذشته خود را دریافت کردند بنابراین نباید دست به کارهایی زد که منجر به تحمیل هزینه بر شهرداری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار