کد خبر: ۷۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 16 August 2015


مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان در برنامه تلویزیونی شبکه باران اعتراف کرده که سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد تومان پاداش سنواتی پرداخته است، حتی به بعضی از کارکنان مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان پاداش تخصیص داده شد. لوح فشرده برنامه هم موجود است و می توانم آن را در اختیار شما قرار دهم.

به گزارش خزرآنلاین، حاج ناصر عاشوری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی چندی پیش و در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین، مطالب جالبی را درباره عملکرد مخابرات گیلان مطرح کرد. مطالبی که تاکنون با تکذیبی از سوی مسئولان این شرکت همراه نبوده است.

عاشوری با بیان اینکه مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان در برنامه تلویزیونی شبکه باران اعتراف کرده که سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد تومان پاداش سنواتی پرداخته است، گفت: "حتی به بعضی از کارکنان مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان پاداش تخصیص داده شد"

وی افزود: "حتی لوح فشرده برنامه موردنظر موجود است و می توانم آن را در اختیار شما قرار دهم"

کمی تامل در اظهارات نماینده فومن، سوالاتی را به ذهن نگارنده متبادر کرده است که امید است مدیرعامل و رئیس هیات مدیره مخابرات گیلان به آنان پاسخ دهد:

1. آیا می توان از عدم تکذیب اظهارات نماینده فومن توسط جنابعالی و سکوت در برابر آن، برداشتی غیر از تایید اظهارات فوق الذکر کرد؟ اگر اظهارات نماینده فومن را بر نمی تابید و همچنان به سخنانی که در نشست خبری خود بر زبان راندید و گفتید مواردی که در برنامه "در مسیر توسعه" شبکه باران و با حضور نماینده فومن در خصوص حقوق بالای کارمندان شرکت مخابرات مطرح شده بود صحت ندارد(بنا به اخبار منشر شده در رسانه های حاضر در نشست خبری که البته آن را هم تکذیب نکردید!!)، خزرآنلاین آمادگی درج تکذیبیه شما را دارد لذا با توجه به عدم تکذیب شما و مجموعه تحت امرتان تا این لحظه، سوالات بعدی با فرض صحت اظهارات نماینده فومن مطرح می شود.

2. بر چه اساس و معیاری به برخی از پرسنل شما 260 میلیون تومان پاداش سنواتی اختصاص یافته است؟ حقوق فردی که چنین پاداش هنگفتی را گرفته، قبل از بازنشستگی چه مبلغی بوده است؟

3. چه تعداد از کارمندان مخابرات در سال گذشته بازنشست شده اند که بیش از 50 میلیارد تومان برای پاداش سنواتی آنان هزینه شده است؟ آیا در زمان پرداخت چنین مبلغ هنگفتی، تفاوت چشمگیری در خصوص پرداختی پاداش سنواتی کارکنان مخابرات با سایر دستگاه های دولتی و نیمه خصوصی احساس نکردید؟  

4. آیا بهتر نبود سقفی هم تراز با سایر دستگاه ها برای پرداخت پاداش سنواتی کارکنان خدوم مخابرات تعیین کرده و مابقی مبلغ را به سرمایه گذاری در راستای بهبود زیرساخت های استان اختصاص می دادید؟

5. در نشست خبری خود از عدم دخالت شرکت مخابرات گیلان در مسائل حاکمیتی گفتید و معیار خود را صداقت و انصاف دانستید(نقل از منبع) که حتما هم همینطور هست. لطفا با همان معیار صداقت پاسخ دهید دلیل اعطای پست مشاوره و دستیار ویژه به خواهرزاده یکی از نمایندگان آن هم با رشته تحصیلی غیرمرتبط با عملکرد فنی مخابرات، چه بوده و چه میزان حقوق ماهیانه به خواهرزاده این نماینده پرداخت می شده است!

6. لطفا با همان صداقت، بفرمایید پروسه به کارگیری فرزند یکی از اعضای شورای شهر رشت در آن شرکت عریض و طویل چه بوده است و آیا شانس به کارگیری سایر جوانان جویای کار آن هم با تحصیلات عالیه و مرتبط در مخابرات گیلان که معیار خود را صداقت و انصاف می داند، با فرزند این عضو شورا برابری می کند؟

7. آیا در جریان پرداخت پاداش های سنواتی به کارکنان بازنشسته، دو معیاری را که برشمردید، یعنی صداقت و انصاف را رعایت کردید؟

* یادداشت سردبیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار