مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دولت ۱۲۹ طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 27 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اکبر حسن‌بکلو  با اشاره به برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: در این هفته ۱۲۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۸۱ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تامین برق ۹ روستای فاقد برق در سطح استان افزود: این روستاها عبارتند از نفتو، زنکره، داشلی‌بولاغ، عربین‌‌کندی، مسجدلو، مجنون به‌به جیک، جعفرآباد، کانی محمدعلی و چیچکلو بوده که اعتبار هزینه شده برابر با ۳۹ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به احداث شبکه ۲۰ کیلووات هوایی و زمینی در استان ادامه داد: طول این شبکه برابر با ۹۱ کیلومتر بوده و اعتبار هزینه شده براین احداث این شبکه ۵۵ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال است.

وی از احداث ۱۱۴ دستگاه پست هوایی در هفته دولت خبر داد و عنوان کرد: اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها برابر با ۸۴ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال است.

وی با اشاره به احداث شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول ۷۲ کیلومتر عنوان کرد: احداث این شبکه ۸۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

حسن‌بکلو همچنین یکی از طرح‌های هفته دولت را احداث شبکه روشنایی معابر جاده شهید کلانتری در فاز اول برشمرد و گفت: طول این شبکه هشت کیلومتر که با صرف هزینه ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی به بهره‌برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار