امام‌جمعه اقلید با اشاره به سخنان برخی افراد درزمینهٔ امور فرهنگی و مذهبی، یادآور شد: متأسفانه در برخی موارد افرادی فاقد تخصص فرهنگی تریبون به دست گرفته و اظهارنظر می‌کنند.
کد خبر: ۷۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 07 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی صبح امروز در جلسه شورای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با موضوع دهه امامت و ولایت که با حضور فرماندار و برخی از مسؤولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و امور فرهنگی اشاره و اظهار کرد: اهمیت کار فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و باید همه در راستای تحقق و ارتقای این امر مهم تلاش کنند.

وی عنوان داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ دولتی انگیزه‌ای برای اجرای کار فرهنگی که به‌درستی پاسخگوی نیاز نسل جوان باشد، نداشته و به‌تبع هیچ اقدامی برای کمک به برگزاری محافل مذهبی و فرهنگی صورت نگرفت.

طالبی از عدم اختصاص بودجه فرهنگی و یا عدم استفاده از این اعتبارات در امور فرهنگی انتقاد کرد و گفت: حتی زمانی که اعتباری فرهنگی تصویب شد، با نوعی تحکم و زورگویی همراه بوده و موجب عدم بهره‌گیری مناسب از آن در راستای تحقق اهداف فرهنگی شد.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد درزمینهٔ امور فرهنگی و مذهبی، یادآور شد: متأسفانه در برخی موارد افرادی فاقد تخصص فرهنگی تریبون به دست گرفته و اظهارنظر می‌کنند.

گفتنی است، این جلسه با تبادل‌نظر افراد شرکت‌کننده و تأکید بر لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی واحد ر سطح شهرستان و عدم موازی کاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت‌های مختلف در طول سال ادامه یافت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار