کد خبر: ۷۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 14 August 2015

رشت - ایرنا - امام جمعه آستانه اشرفیه گفت : اخلاق حرفه ای از جمله ویژگیهای مهمی است که یک خبرنگار متعهد در کار خویش آن را مورد توجه قرار می دهد.
[اخلاق حرفه ای از ویژگیهای مهم یک خبرنگار متعهد است]

حجت الاسلام محمد ساجدی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان آستانه اشرفیه با بیان این مطلب افزود : توجه به اخلاق حرفه ای موجب خواهد شد تا در مخاطبین خبری اعتماد بیشتری ایجاد شود.
وی در ادامه ایجاد اعتماد ، دقت ، امانتداری را از دیگر ویژگی یک خبرنگار متعهد عنوان و تصریح کرد : رسانه ها بایستی خود را از مردم بدانند و در جهت حفظ منافع ملی همواره دقت کنند.
وی با بیان اینکه توسعه روحیه نقد پذیری باید هرچه بیشتر در جامعه مورد توجه قرار بگیرد ، افزود : در این خصوص خبرنگاران با انتقادهای منصفانه و سازنده خویش می توانند موثر باشند.
امام جمعه آستانه اشرفیه ضمن تاکید بر نقش موثر نقد منصفانه و درست در جهت تغییر نگرشها به منظور توسعه جامعه یادآور شد : نقد بایستی همواره بدور از گرایشهای شخصی صورت گیرد تا اثرات خوب خود را در جامعه نشان دهد.
ساجدی در ادامه با اشاره به جایگاه ارزنده کار خبرنگاران اظهار داشت : خبرنگاران در مجموعه نظام ما از جایگاه ویژه ای برخوردارند و نامگذاری یک روز از سال به نام روز خبرنگار خود نشان دهنده این جایگاه والا است.
وی یادآور شد : حرفه و کار خبرنگاری نیز از جمله مشاغلی است که از روی علاقه صورت می گیرد و خبرنگاران همواره بدون کوچکترین ادعایی در راه انجام رسالت خویش قدم برمی دارند.
وی ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران شهرستان افزود : خبرنگاران با رسالتی که در جهت اطلاع رسانی به جامعه برعهده دارند نقش موثری در تحقق چشم اندازها و آرمانهای مردم کشور دارند.
وی همچنین با اشاره به اینکه آستانه اشرفیه از ظرفیتهای ویژه ای در زمینه فعالیتهای رسانه ای برخوردار است از خبرنگاران خواست تا در جهت توسعه شهرستان همکاری و ارتباط لازم را با مردم و مسوولین داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا آیین دیدار امام جمعه و خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در محل دفتر امام جمعه آستانه اشرفیه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار