استاندار کرمانشاه گفت: تحریم‌های ۴۰ ساله دستآوردی برای آمریکا نداشته و روز به روز جایگاه انقلاب تحکیم یافته است.
کد خبر: ۷۶۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 27 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که در روز ۵ مردادماه مصادف با روز ملی کرمانشاه و برپایی اولین نماز جمعه تهران پس از پیروزی انقلاب و با حضور حضرت آیت اله علماء نماینده معزز، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، دکتر نصرت اله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و ائمه جمعه استان برگزار شد؛ اظهار داشت: یکی از ثمره‌های شیرین انقلاب اسلامی شکوه بخشیدن به نماز جمعه به عنوان یک کانون وحدت بخش همه مسلمین عالم است.

وی افزود: نماز جمعه از سنگر‌های بزرگی است که در طول ۴۰ سال گذشته، در برابر استکبار جهانی ایستاده، مقاومت کرده و در برابر این جنگ اقتصادی نیز در سنگر اول دفاع است، نماز جمعه دفاع مقدس را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد: حضرت آیت الله علما سنگ صبور و محور وحدت استان هستند و اگر شاهد پیشرفت امور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم، از اثرات مبارک حضور ایشان است.

بازوند خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب به عنوان یک راهبرد اساسی، تهدید‌ها و فرصت‌ها را تبیین کرده و اکنون عملیاتی کردن آن وظیفه همه ماست.

وی در ادامه بیان کرد: تحریم‌های ۴۰ ساله دستآوردی برای آمریکا نداشته و روز به روز جایگاه انقلاب تحکیم یافته است.

مقام ارشد استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اعتبارات استانی گفت: امسال اعتبار اختصاص یافته به استان کرمانشاه ۷۱۰ میلیارد تومان است که به زودی ابلاغ می‌شود که علاوه بر این اعتبارات و همچنین اعتبارات مربوط به سیل و زلزله، ۵۲۲ میلیارد تومان نیز اعتبار عمرانی به کرمانشاه اختصاص یافته است.

بازوند خطاب به مدیران اظهار کرد: مدیران با جذب به موقع اعتبارات اختصاص یافته فعالیت‌های عمرانی خود را با جدیت پیگیری کنند، آن‌ها را برای رفاه حال مردم به کار گیرند و در بودجه ابلاغی سال ۹۸، نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های مربوط به اقتصادی مقاومتی خود داشته باشند.

ایشان واگذاری پروژه‌های نیمه کاره به بخش خصوصی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این بخش از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید از آن استفاده لازم را برد.

استاندار کرمانشاه در پایان بر تجلیل از آزادگان سرافراز، تکریم ارباب رجوع و تشکیل میزخدمت در ادارات استان تاکید کرد و گفت: شهروندان با هزاران امید و آرزو به مسئولان مراجعه می‌کنند و نباید ناامید بازگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار