فماندار فومن:
با وجود اینکه بسیاری از نانوایی‌های فومن آزادپز هستند اما کیفیت نان مطلوب نیست باید بازرسان ویژه با متخلفان برخورد کنند. قربان‌زاده درباره افزایش قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده و هرگونه افزایش قیمت در این زمینه غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱ 24 February 2015
اسماعیل قربانزاده ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در آستانه نوروز 94 اقدام‌های مناسب این ایام را تشریح کرد. وی با اشاره به موقعیت گردشگری فومن برای نوروز 94 ادامه داد: فومن با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری نظیر ماسوله و قلعه‌رودخان هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران و مسافران است. فرماندار فومن با تاکید بر ضرورت کنترل بازار گردشگری فومن و نظارت بر قیمت‌ها افزود: کمیته فرعی ستاد تنظیم بازار باید به صورت مستمر تشکیل و مصوبات آن پیگیری و اجرایی شود.
وی با ابراز گله‌مندی از بی‌کیفیتی نان در فومن تصریح کرد: با وجود اینکه بسیاری از نانوایی‌های فومن آزادپز هستند اما کیفیت نان مطلوب نیست باید بازرسان ویژه با متخلفان برخورد کنند. قربان‌زاده درباره افزایش قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده و هرگونه افزایش قیمت در این زمینه غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی در ادامه به برپایی نمایشگاه‌های بهاره در فومن اشاره کرد و متذکر شد: در آستانه فصل بهار نمایشگاه‌های بهاره برای دسترسی راحت‌تر شهروندان به نیازهای خود راه‌اندازی می‌شود و از افراد بومی برای حضور در این نمایشگاه دعوت می‌شود و از سرمایه‌گذاران داخلی حمایت می‌‌شود. فرماندار فومن همچنین از بازرسی و نظارت بر افزایش قیمت‌ خودروهای مسافرکش در فومن خبر داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار