کد خبر: ۷۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 13 August 2015

رشت - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر کمیته عفاف و حجاب گیلان بر ضرورت افزایش آگاه سازی جامعه نسبت به آسیب های تهدید عفت عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش روز پنجشنبه در کارگروه ویژه کمیته عفاف و حجاب استانداری گیلان بیان داشت: تهدید عفت عمومی جامعه بواسطه برخی رفتارهای هنجارشکنانه، یک آسیب جدی است که باید پیشگیری شود.
وی افزود: دامنه آسیب های اجتماعی ناشی از خدشه دار شدن عفت عمومی، بسیار بالاست و باید در این زمینه با افزایش آگاهی های عمومی و آموزش های مهارتی، جامعه را نسبت به خطرات این تهدیدات آگاه کرد.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را رویکرد خانواده ها به بازشناسی آسیب ها در این زمینه دانست و خواستار برنامه ریزی در زمینه حضور آگاهانه مردم و فعالیت های آموزشی آنان در کانون خانواده شد.
به گفته دبیر کمیته عفاف و حجاب استان گیلان؛ کم توجهی به مسائل آموزش خانواده با توجه به اینکه فرهنگ عمومی جامعه از خانواده ها شکل می گیرد، موجب می شود تا آسیب های تولید شده در جامعه غیر قابل جبران شود که باید در این زمینه، خانواده ها محور قرار گرفته و نقش اساسی خود را ایفا کنند.
رنجکش به هجمه های فرهنگی واردشده به جامعه از سوی دشمنان اشاره کرد و خواستار مصون ماندن از این هجمه ها بواسطه رفتارهای درست و انجام برنامه ریزی با توجه به ذائقه مردم و براساس محوریت آموزه های دینی و برخورداری از رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار