تابناک / نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس تاکید دارد طرح موضوع تحریم انتخابات همه زحمات 8 سال گذشته توسط اصلاح‌طلبان و دولت روحانی را بر باد می‌دهد.
کد خبر: ۷۶۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 15 July 2019
 
تحریم انتخابات یعنی هدر رفتن همه زحمات 8 سال گذشته/ ایده مشارکت مشروط اصلاح‌طلبان به نفع آن‌ها نیست/ اصلاح طلبان باید از دولت حمایت کنند
 

تابناک / نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس تاکید دارد طرح موضوع تحریم انتخابات همه زحمات 8 سال گذشته توسط اصلاح‌طلبان و دولت روحانی را بر باد می‌دهد.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی»، نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره موضوع مطرح شده مبنی بر تحریم انتخابات در صورت عدم تایید کاندیداهای مورد نظر اصلاح‌طلبان برای انتخابات دور بعدی مجلس گفت: تحریم یا عدم شرکت در انتخابات باعث می‌شود، همه زحماتی که در هشت سال دولت روحانی کشیده شد بر باد برود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در روزهای اخیر موضوع مشارکت مشروط در انتخابات را مطرح کردند و گفتند یا گزینه‌های مدنظر ما تأیید صلاحیت شوند یا دلیلی برای شرکت در انتخابات نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع مشارکت مشروط اصلاح‌طلبان نیز تاکید کرد: این استراتژی نیز به نفع اصلاح‌طلبان نیست چراکه مشارکت حداقلی همیشه به ضرر آن‌هاست.

عبور اصلاح‌طلبان از روحانی ذهنیت بدی از آن‌ها در جامعه ایجاد می‌کند

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان این که با عبور اصلاح‌طلبان از روحانی جامعه قضاوت منفی نسبت به اصلاحات پیدا می‌کند، بیان کرد: وقتی کاندیدایی معرفی کرده‌اید باید مسئولیت آن را تا آخر بپذیرید زیرا جامعه این را نمی‌پذیرد و اگر هم بپذیرد، دوره بعد به انتخاب آن‌ها اعتماد نمی‌کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برخی اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند اگر خط‌مان را از دولت جدا کنیم می‌توانیم در شرایط سخت امروز جامعه نزد مردم مقبولیت پیدا کنیم، تاکید کرد: این دیدگاه به کل مردود است چراکه به هر حال این دو در شرایط فعلی به هم پیوند خورده‌اند و قابل تفکیک نیستند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این که اصلاح‌طلبان باید همه اراده‌شان را برای کمک به دولت بگذارند، بیان کرد: این دولت به هر شکلی نتیجه ندهد، هزینه‌اش را اصلاح‌طلبان باید پرداخت کنند، پس اصلاح‌طلبان باید به دولت کمک کنند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای سواره که از پیاده خبر نداری !!!! مردم تا کی باید به امثال شما سواری بدهند . به خدا سوگند که دگه توان ندارند راحتشان بگذارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار