کد خبر: ۷۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 13 August 2015
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات استان گیلان در نشست خبری خود به بازنشستگی نیروی انسانی این شرکت اشاره می کند اما این سوال را بی پاسخ می گذارد که پروسه جذب نیروهای جدید برای جایگزینی افراد بازنشسته شده به چه صورت بوده است.

شرکت مخابرات استان گیلان از جمله شرکت های عریض و طویلی است که مستقیما به ارائه خدمات به مشترکان گیلانی می پردازد. خدماتی که کیفیت آن می تواند ارتباط مستقیمی با میزان رضایت مردم از مسئولین و همچنین سوددهی این شرکت داشته باشد.

مسئولان مخابرات گیلان تاکید بر تبلیغات و ارائه آمار راستین از عملکرد خود دارند تا جایی که رضا خضردوست، مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان در این خصوص می گوید: "دنبال آمار درست و تبلیغات راستین هستیم و معیار ما صداقت و انصاف است."

فارغ از راستی آزمایی اظهارات خضردوست در خصوص معیار دانستن صداقت و انصاف در مخابرات گیلان، سوال مهم اینست که آیا تمام تلاش مسئولان مخابرات گیلان بر بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشترکان متمرکز شده است؟

به بیان دیگر آیا مخابرات گیلان تنها در راستای ارائه خدمات به مشترکان و البته تبلیغ خدمات ارائه شده، حرکت می کند یا این شرکت خصوصی نیز سعی می کند در فضای سیاسی استان گیلان ردپایی از خود برجا گذاشته و البته رضایت برخی چهره های تاثیرگذار را با خود همراه کند؟

باید بپذیریم که برای یافتن پاسخ سوال فوق، باید آن را به دو پرسش جزئی تر تقسیم کرد:

1. روند مشاورگزینی از سوی مدیر عامل مخابرات گیلان چگونه است؟ آیا همانطور که خضردوست ادعا می کند که معیار شرکت تحت تصدی وی، صداقت و انصاف است، این دو معیار را در روند مشاورگزینی خود اِعمال کرده است؟ آیا خبر انتصاب خواهرزاده یکی از نمایندگان به عنوان مشاور فرهنگی و دستیار ویژه مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان آن هم با مدرک تحصیلی غیرمرتبط با مخابرات صحت دارد؟ اگر این طور است، این انتصاب بر مبنای صداقت و انصاف بوده است؟

2. مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات استان گیلان در نشست خبری خود به بازنشستگی نیروی انسانی این شرکت اشاره می کند اما این سوال را بی پاسخ می گذارد که پروسه جذب نیروهای جدید برای جایگزینی افراد بازنشسته شده به چه صورت بوده است. در حالی که گیلان به اذعان بسیاری از کارشناسان با مشکلات اساسی در حوزه اشتغال روبرو است، آیا حرف و حدیث ها در خصوص استخدام فرزند یکی از اعضای شورای شهر آن هم با مدرک تحصیلی دیپلم و بدون داشتن کوچکترین رزومه کاری به عنوان کارشناس! صحت دارد؟ اگر این طور است، این انتصاب بر مبنای صداقت و انصاف بوده است؟

3. نظارت بر هزینه کردهای مالی این شرکت به چه صورت است؟! چرا مسئول روابط عمومی این شرکت از ارائه پاسخ در خصوص تعداد هدایای تقدیم شده به خبرنگاران در مراسم روز خبرنگار، ممانعت می ورزد؟ مگر نه اینکه خضردوست مدعی است که معیار کار در شرکت مخابرات صداقت و انصاف است، پس این عدم تمایل بر ارائه آمار ریشه در چه عاملی دارد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار