کد خبر: ۷۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 13 August 2015
وقتی که برخی پرسنل شهرداری بیش از 50 روز است که حقوق نگرفته اند، وقتی که دفترچه بیمه 90 درصد پرسنل شهرداری اعتبار ندارد، شهرداری نباید دست به کارهای تعهد آور بزند.

محمود باقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت در واکنش به تجهیز کارگاه های پیاده رو سازی توسط شهرداری رشت به خبرنگار خزرآنلاین گفت: "در نطق هفته گذشته خود به عنوان رئیس جلسه به شهردار تذکر دادم که دست به فعالیت های تعهد آور برای شهرداری نزند"

وی افزود: "وقتی که برخی پرسنل شهرداری بیش از 50 روز است که حقوق نگرفته اند، وقتی که چک خرید 700 میلیون تومان قیر شهرداری رشت که در دوران شهردار سابق صادر شد برگشت خورده است، وقتی که دفترچه بیمه 90 درصد پرسنل شهرداری اعتبار ندارد، شهرداری نباید دست به کارهای تعهد آور بزند"

نائب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری به سازمان آب منطقه ای بدهکار است، مجموع بدهکاری شهرداری را بالا ارزیابی کرد و گفت: "برخی شرکت های حجمی 3 میلیارد از شهرداری رشت طلب دارند، حداقل 2 ماه است که رفتگران حقوق نگرفته اند، به پیمانکاران شن و ماسه حدود 400 میلیون تومان بدهکاریم. برای تعویض روغن دستگاه های سنگین با مشکل تامین روغن روبرو هستیم. سازمان موتوری حدودا 500 میلیون تومان برای تامین قطعات یدکی خود به فروشندگان بدهکاری دارد."

باقری خطیبانی افزود: "به شهردار هشدار می دهم کسانی که ایشان را به کار احساسی و غیرعقلانی تشویق می کنند، دوستان وی نیستند بلکه ایشان را به داخل گرداب هدایت می کنند. ثابت قدم باید برای پیشبرد کارها آرامش خود را حفظ نماید و باید بداند بدون هماهنگی با اعضای شورا موفق نخواهد بود"

خزرانلاین/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار