کد خبر: ۷۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 13 August 2015
مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه دفترچه‌های بیمه حذف نمی‌شود بلکه تغییر می‌یابد، گفت: کارت هوشمند به‌زودی جایگزین دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به دنبال انتشار برخی مطالب مبنی بر حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی از شهریور ماه امسال، امیررضا زندی‌فر مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل اجتماعی گیلان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از انعکاس چنین اخبار مشوش‌کننده در برخی از سایت‌ها انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه از مطالب حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی برداشت نادرست شده است، افزود: در این راستا نگرانی‌هایی به وجود آمد که برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌کنیم سازمان تامین اجتماعی به دنبال صدور کارت هوشمند به جای دفترچه درمانی است.

مدیر اداره‌کل روابط‌عمومی تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه اعلام حذف دفترچه درمانی موجب سوءاستفاده برخی سایت‌های خبری شده است، گفت: پیامک‌هایی در این راستا انتشار شده که تشویش اذهان عمومی را در بر داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از شهریور ماه امسال حذف دفترچه‌های درمانی و صدور کارت هوشمند از بیماران خاص آغاز می‌شود تا بتوانند خدمات مورد نیاز را به سهولت دریافت کنند.

زندی‌فر با تاکید بر اینکه حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی صحت ندارد، یادآور شد: با توجه به الکترونیکی شدن فعالیت‌ها، کارت‌های هوشمند جای دفترچه‌های بیمه را می‌گیرد و در این راستا تمام مراکز درمانی زیرپوشش تامین اجتماعی باید شرایط لازم استفاده از کارت هوشمند را ایجاد کنند.

وی رسانه‌های معتبر و سایت سازمان تامین اجتماعی را منبع موثق اخبار مربوط به این نهاد عنوان کرد و متذکر شد: این سازمان با سامانه پیامکی 1000142 نیز اطلاع‌رسانی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار