شهردار رشت خبر داد؛
تابناک / از روز اول با اعضای شورا صحبت کرده ام و اعلام کرده ام که برای ۴ نفر ۴ پست و جایگاه تعریف کرده ام. این عدد از روزی که آمدیم تا روزی که خواهیم رفت بیشتر از ۴ نفر نخواهد شد.
کد خبر: ۷۵۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 03 July 2019

تابناک / از روز اول با اعضای شورا صحبت کرده ام و اعلام کرده ام که برای ۴ نفر ۴ پست و جایگاه تعریف کرده ام. این عدد از روزی که آمدیم تا روزی که خواهیم رفت بیشتر از ۴ نفر نخواهد شد.

ناصر حاج محمدی امشب با حضور در نود و نهمین جلسه علنی شورای رشت با اشاره به اینکه حدود دو هفته از مدت‌زمان حضورم در شهرداری رشت می‌گذرد، اظهار کرد: طی این مدت نشست‌های مختلفی با برخی از بزرگان و دستگاه‌های انتظامی و سیستم‌های نظارتی داشتم که مباحث خوبی در این دیدارها مطرح شد.

ناصر حاج‌محمدی خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای طرح‌های نیمه‌تمام آب و فاضلاب از سوی دولت تأمین شود و آزمایشاتی از نقاط بحران‌زا در رودخانه‌های گوهررود و زرجوب جهت کاهش مشکلات این رودخانه‌ها باید انجام شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت تصفیه‌خانه شیرابه مرکز سراوان را نیز در دست اجرا داریم ابراز داشت: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است و باید در این راستا بار آلودگی آن شیرابه که وارد رودخانه‌های شهر رشت می‌شود را کاهش داد و قطع کرد.

شهردار رشت با تاکید بر حرکت شهرداری بر مدار قانون، خاطر نشان کرد: مدیران خارج از چارت سازمانی به بخش های دیگر چارت منتقل خواهند شد تا به صورت قانونمند به کار ادامه دهیم.

حاج محمدی با تأکید بر اینکه با پرسنل کم‌کار برخورد می‌شود، گفت: پرسنلی که طی چند مرحله به‌واسطه کم‌کاری از بنده اخطار بگیرد را نمی‌بخشم و یقیناً با این افراد حتی اگر به فردی متصل و وابسته باشند نیز برخورد می‌کنم.

وی در خصوص حضور نیروهای غیربومی ضمن رد تمامی شایعات مطرح شده مبنی بر حضور ۲۵ فرد بیرونی، اعلام کرد: از روز اول با اعضای شورا صحبت کرده ام و اعلام کرده ام که برای ۴ نفر ۴ پست و جایگاه تعریف کرده ام. این عدد از روزی که آمدیم تا روزی که خواهیم رفت بیشتر از ۴ نفر نخواهد شد.

حاج محمدی افزود: معاونین و مدیران از نیروهای شهرداری منصوب خواهند شد. به این دلیل که اعتقاد دارم بعد از اتمام مدیریت بنده، شهردار بعدی از بدنه شهرداری انتخاب شود. هر کجا بوده ام مدیران بعدی از همان نیروهایی بوده اند که در زمان من پرورش یافته اند. چه در وزارت کشور و سازمان شهرداری ها که معاون بنده بعد از من ۸ سال مدیر کل شد. در اسلامشهر معاون من شهردار شد. در شاهرود معاون بنده در ۴ شهر دیگر شهردار شد. اینجا هم امیدوارم این اتفاق بیفتد. طوری برنامه ریزی می کنیم که معاونین هم کار یاد بگیرند هم به خاطر مردم کار کنند و با قدرت و شفاف و سالم کار کنند.

حاج محمدی بدهی میلیاردی را یکی از مشکلات کمرشکن شهرداری رشت دانست و تصریح کرد: شهرداری رشت بالغ‌بر 700 میلیارد تومان به دستگاه‌ها و افراد حقیقی و حقوقی بدهی دارد و اخیراً طی مکاتبه با سرپرست شهرداری رشت از وی درخواست شد که شهرداری رشت را با ورودی‌ها و خروجی‌های مشخص به بنده تحویل بدهد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته نخستین قرارداد در قالب یک پروژه عظیم در سازمان سرمایه گزاری شهرداری رشت منعقد شد، خاطرنشان کرد: شهرداری خانه مردم است و معتقدم هر شهروند یک شهردار بوده و به تمام پرسنل شهرداری ابلاغ کردم که نظرات خود را پیرامون مشکلات شهری به‌طور مکتوب به بنده اطلاع بدهند.

شهردار رشت ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت را جزو آرزوهای شهروندان این شهر دانست و گفت: تمام رودخانه‌های رشت را طی یک سال نمی‌توانیم رفع آلودگی بکنیم اما معتقدیم با جذب سرمایه گزار در مباحث مختلف می‌توانیم گام‌های اساسی دراین‌باره برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار