کد خبر: ۷۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 12 August 2015

رشت - ایرنا - در مراسمی با حضور فرماندار و مسوولان از چهار نفر از برترین های کنکور سراسری امسال شهرستان رودسر که حائز رتبه زیر 100را کسب کرده بودند، تجلیل شد.
[برترین های کنکور سراسری رودسر تجلیل شدند]

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار رودسر روز چهارشنبه در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری مایه عزت، مباهات و افتخار ما هستند، گفت: امیدواریم این دانش آموزان مدارج عالیه را در دانشگاه طی کرده و خدمتگذاری موثر برای مردم و نظام باشند.
امیر جانبازی رودسری افزود: بی تردید شما دانش آموزان برای موفقیت در کنکور سراسری سختی های فراوانی را پشت سر گذاشتید؛ و اگر این رنج ها و مشکلات نبود نتیجه ای حاصل نمی شد و هم اکنون شما نتیجه سعی و تلاش خود را بدست آوردید.
وی ابراز امیدواری کرد در سال های آتی این شهرستان بتواند بیش از این افراد پذیرفته شده در کنکور سراسری با رتبه بالا را کسب کند.
نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه قدم اول شما سبب افتخار برای همه ما محسوب می شود، اظهار کرد: معتقدم این هنوز اول کار است و وارد مراحل جدیدی از زندگی خواهید شد.
محمد مهدی رهبری املشی با بیان اینکه زندگی آینده خیلی پرمخاطره است و شما فعلا یک مرحله پیروز شده اید و مراحل دیگری هم دارید، بیان کرد: باید افق دید خود را برای رسیدن به مدارج بالاتر بلندتر ببینید.
مدیر آموزش و پرورش رودسر نیز در این مراسم ضرورت همکاری همه دستگاه ها و نهادها را با دستگاه تعلیم و تربیت مورد تاکید قرار داد و گفت: موفقیت آموزش و پرورش منوط به همراهی و همگرایی همه دستگاه ها، نهادها و خانواده است.
بهرام صفری افزود: همه باید برای پیشرفت امور فرهنگی همکاری کنند که نتیجه آن را امروز در این شهرستان به خوبی می بینیم.
به گفته وی، شهرستان رودسر از ظرفیت ها و توانمندی های بالایی در حوزه فرهنگی برخوردار است و تلاش می کنیم شهرستان رودسر را به جایگاه واقعی خود ارتقا دهیم.
در پایان این مراسم از کیانا تدبیر واجارگاه رشته علوم تجربی، فائزه حسین زاده رشته علوم انسانی، مختار سیاهکلرودی رشته علوم انسانی و محمدرضا راهنما رشته علوم تجربی که امسال در کنکور سراسری رتبه زیر 100را کسب کرده بودند تجلیل شد.
شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان بیش از 10هزار دانش آموز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار