کد خبر: ۷۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 12 August 2015
سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان حجم فعالیت عمرانی در این شهر را کم‌سابقه خواند.

جواد نجارتمیزکار در جریان بازدید خبرنگاران از این شهر از پروژه مجتمع فرهنگی‌‌ ـ تفریحی باغ نارنج لاهیجان، با اشاره به پرداخت بدهی شهرداری به پرسنل این نهاد اظهار کرد: در بحث حقوق و مزایا حدود 700 میلیون تومان به کارکنان شرکتی شهرداری و شورا بدهی داشتیم که همه آنها پرداخت شد.

وی با ابراز رضایت از فعالیت شهردار جدید لاهیجان  تصریح کرد: در بدترین زمان مدیریت شهرداری فردی مسئولیت این نهاد را پذیرفت که توانست رضایت‌مندی کارکنان و پرسنل را جلب کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه پیمانکاران با ارسال نامه کتبی رضایت خود را از فعالیت شهردار و پرداخت مطالبات اعلام کرده‌اند، گفت: امروز فعالیت‌هایی انجام شده که قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وی آسفالت، لکه‌گیری، پیاده‌روسازی و... را از جمله اقدام‌های شهرداری در شش ماه گذشته عنوان کرد و یادآور شد: امروز تیم مدیریت شهری به خیابان‌های فرعی شهر نیز توجه ویژه‌ای دارد.

نجار‌تمیزکار با قدردانی از همراهی خبرنگاران لاهیجان با شورا و شهرداری خاطرنشان کرد: ادامه این همکاری با اصحاب رسانه بر اساس انجام فعالیت صادقانه است.

شهردار لاهیجان نیز حجم عملیات عمرانی ین شهر را قابل مقایسه با شش سال گذشته ندانست و گفت: در این سال‌ها 10 برابر گذشته فعالیت عمرانی در لاهیجان انجام شده است.

سعید آگشته پروژه‌های عمرانی لاهیجان را در بخش‌های مختلف شهری قابل لمس خواند و تصریح کرد: می‌خواهیم بدون حاشیه برای مردمی که علاقه‌مند داریم، کار کنیم.

وی نقش خبرنگاران را در اجرای صحیح پروژه‌ها مهم دانست و گفت: همراهی رسانه‌ها با شهرداری و شورا می‌تواند شهر را به طرف توسعه سوق دهد.

به گزارش فارس، خبرنگاران از پروژه‌های تیم مدیریت شهری و مجتمع فرهنگی و تفریحی باغ نارنج با مساحت 7.1 هکتار و اجرای عملیات نصب سنگ‌فرش بتن، احداث فاز دوم بلوار دیلمان در بوجایه، عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌دستی  و... بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار