کد خبر: ۷۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 11 August 2015
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از بررسی و ارزیابی برنامه ششم توسعه کشور با حضور گروه‌های مختلف به‌ویژه رسانه‌ها از شهریور ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیوان محمدی در مراسم رونمایی از سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه کشور اظهار کرد: نشست بررسی و ارزیابی برنامه مذکور با حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود.

وی زمان ارزیابی برنامه ششم توسعه با گروه‌های مختلف فرهنگی در قالب نشست‌های 50 و 60 نفری را از شهریور ماه امسال عنوان کرد و افزود: استفاده از اندیشه گروه‌های مختلف در برنامه ششم توسعه کشور حائز اهمیت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه تلاش می‌شود رویکرد این سازمان علمی و فرهنگی باشد، تصریح کرد: کشاورزی از موضوع‌های مهم در کشورها محسوب می‌شود و فعالیت‌ها در این بخش تنها با رویکرد اشتغال‌زایی نیست.

محمدی در ادامه با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، متذکر شد: موفقیت مدیران و برنامه‌ریزان نیازمند اطلاعات صحیح است و بخشی از آن را رسانه‌ها به عهده دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان یکی از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی جوامع را تهیه و انتشار خبر به‌راحتی خواند و بیان کرد: امروزه خبرنگاری به عنوان یک شغل در جامعه پذیرفته شده اما شرایط اجازه نمی‌دهد نقش این گروه از جامعه را به طور متقن احساس کنیم.

وی به فعالیت‌ها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان اشاره کرد و گفت: بسیاری از برنامه‌ها با رویکرد فرهنگی انجام می‌شود.

محمدی با بیان اینکه رسانه‌ها در انتشار فرهنگ در جامعه موثر هستند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران علوم تخصصی را تبدیل به زبانه عامه مردم می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان، تلاش خبرنگاران در جا انداختن مفاهیم مختلف در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه را مهم خواند و یادآور شد: زبان رسانه برای مردم قابل فهم‌تر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار