دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فاروج از افشای راز وقوع یک جنایت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 22 May 2019

 افشای راز وقوع یک جنایت با کشف جسد در چاه

 

تابناک / حجت صفدری اظهار کرد: اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که فردی در شهرستان فاروج خبر مفقودی برادرش را به مرجع قضائی گزارش داد.

صفدری افزود: از همان ابتدای وصول این خبر، تحقیقات گسترده و پردامنه درباره ماهیت و ابعاد مختلف این موضوع آغاز شد و طبق سرنخ‌های به عمل آمده از مسیر آخرین مکالمات صورت گرفته بین فرد مفقود شده با یک خانم از خانم مذکور در خصوص ارتباطات احتمالی بازجویی به عمل آمد.

وی تصریح کرد: پس از انقضا چند ماه و علیرغم تحقیقات انجام گرفته در حالی که هنوز ابهامات زیادی در خصوص ماهیت و علت مفقود شدن آن فرد وجود داشت و بررسی گمانه زنی‌ها و اقدامات قضائی مختلف از جمله بازجویی از برخی افراد مظنون به ارتباط در این ماجرا، نتیجه مشخصی در پی نداشت، سرانجام با به دست آمدن یک سرنخ جدید از طریق یکی از منابع خبری مردمی، پرده از راز وقوع یک جنایت برداشته شد.

وی افزود: بر اساس اظهارات فرد مطلع و تقویت شائبه بروز قتل عمدی تمام نگاه‌ها معطوف محل اختفا جسد شد و به همین اعتبار با بررسی اطلاعات به دست آمده، جسد فرد مفقود شده در درون یکی از اراضی کشاورزی شهرستان فاروج و از داخل چاهی به عمق ۷۰ متر کشف و خارج شد.

صفدری بیان کرد: از آنجایی که جسد، طی سه ماه در چاه آب قرار داشت، جمود و فسادنعشی کاملاً استقرار یافته بود اما با این وجود هویت جسد پس از بررسی‌های اولیه و مطابقت شواهد و قرائن موجود احراز و جسد به منظور انجام کالبدشکافی و تشخیص علتتامه فوت با دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

دادستان عمومی و انقلاب فاروج گفت: با توجه به تحقیقات تکمیلی انجام شده و مشخص شدن تعدادی از ایادی مرتبط با این حادثه تا کنون ۶ نفر در این خصوص دستگیر و پس از اخذ بازجویی‌های مقدماتی به اتهام مشارکت در قتل عمدی جوان ۲۵ ساله به صدور قرار تأمین کیفری از نوع بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند و تحقیقات تا زمان روشن شدن تمامی ابعاد و زوایای پنهانی ماجرا و کشف علل و انگیزه‌های احتمالی و همچنین وصول نظریه پزشکی قانونی کماکان ادامه دارد.

صفدری اظهار کرد: تا کنون آنچه که از ظواهر امر پیداست و به دلالت و حکایت شواهد وقرائم به دست آمده به نظر می‌رسد در این حادثه جنایت قتل عمد حادث شده به طوری که به اذعان برخی متهمان دستگیر شده، مقتول در نتیجه اختلافات قبلی با متهمان در منزلی مسکونی در فاروج ابتدا مورد ضرب و شتم با چوب قرار می‌گیرد و پس از اینکه ضربات وارده منجر به مرگ او می‌شود، توسط متهمان به یکی از اراضی کشاورزی اطراف شهر منتقل و به درون چاه انداخته می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار