تابناک / طی حکمی از سوی رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان و سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب شدند.
کد خبر: ۷۴۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 22 May 2019
 
دو انتصاب جدیددر سازمان منطقه آزاد انزلی؛معاونت امور بندری و حوزه خزر و سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل
 

تابناک / طی حکمی از سوی رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان و سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب شدند.

طی حکمی از سوی دکتر رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مهندس امین افقی به عنوان سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان و مهدی کاظمیان به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب شدند.

در حکم مهندس امین افقی از سوی دکتر رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به بکارگیری از روش های نوین جهت ارتقای انجام عملیات بندری، مدیریت و راهبری مراکز کنترل و مراقبت دریایی، بهره مندی از پتانسیل های سازمان بنادر و سازمان منطقه آزاد انزلی جهت بهره مندی از مزیت های کریدورهای بین المللی، تحلیل بازار به منظور افزایش مبادلات تجاری و انجام مطالعات به منظور فراهم آوردن زمینه های توسعه و شناخت بازارهای کشور های حاشیه دریای خزر اشاره شده است.

در حکم مهدی کاظمیان به عنوان مدیر روبط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز به برنامه ریزی جهت تولید محتوا، هماهنگی و ارتباط با رسانه های ملی و منطقه ای جهت معرفی مطلوب ظرفیت ها و عملکرد سازمان و انعکاس مطلوب برنامه ها و مواضع سازمان جهت نیل به اهداف تعیین شده اشاره و تاکید شده است.

گفتنی است دکتر رضا مسرور در مراسم تکریم و معارفه که معاونین سازمان نیز حضور داشتند از خدمات جناب آقای امین افقی در مدت چهارده سال تصدی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و جناب آقای مهندس علی خطیبی در زمان تصدی معاونت بندری و امور خزر تجلیل بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار