کد خبر: ۷۴۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 21 May 2019

تابناک / سالهاست که عادت کرده ایم مسئولان به این پذیرش اشتباهات خود دست به توجیه اقداماتشان بزنند و زمین و زمان را به هم بدوزند تا به همه ثابت کنند که اشتباه نکرده اند و دیگران در اشتباه بوده اند!

محمدصادق حسنی نماینده رشت که فکرش را نمی کرد انتشار امضای او در کنار نمایندگان آذری‌زبان مجلس برای گرفتن حق تراکتورسازی تبریز و استیضاح وزیر ورزش اینگونه برای او دردسر ساز شود برای سرپوش گذاشتن روی گاف جدید خود متصول به شو و نمایش شده است.

حواشی پس از دیدار تیم های سپیدرود رشت و تراکتورسازی و شکست تبریزی‌ها در این دیدار سبب شد که نمایندگان آذری زبان مجلس در یک اقدام عجیب استیضاح وزیر ورزش را مطرح کنند. در این بین همراهی و همگامی حسنی نماینده مردم رشت در مجلس که پیش از این مدعی حمایت از سپیدرود و داماش بود با آذری زبانهای مجلس بیش از پیش ورزش دوستان و مردم گیلان را عصبانی کرده است.

خداوند انسان را آفرید و انسان توجیه را

سالهاست که عادت کرده ایم مسئولان به این پذیرش اشتباهات خود دست به توجیه اقداماتشان بزنند و زمین و زمان را به هم بدوزند تا به همه ثابت کنند که اشتباه نکرده اند و دیگران در اشتباه بوده اند!
روز دوشنبه سی‌ ام اردیبهشت ماه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در رابطه با استیضاح برگزار شد و محمدصادق حسنی نماینده رشت که خود از استیضاح کنندگان بود در کنار سایر نمایندگان در این جلسه حضور یافت. اما آنچه که برای همه جالب توجه بوده و حتی تعجب سایر نمایندگان را نیز در پی داشته است نوع و شیوه اظهارات آقای حسنی در جلسه بوده است به طوریکه سناریوی اجرا شده توسط او موجب تعجب همه حاضرین در جلسه را، فراهم کرد و نمایندگان شگفت زده شدند از این همه استعداد آقای نماینده در بازیگری!

آقای حسنی از کدام حمایت صحبت می کنید؟

اگرچه اینکه نماینده رشت بعد از فشار افکار عمومی و افشاگری دیارمیرزا مواضع خودش را اصلاح کرده و در ظاهر هم که شده به فکر حمایت از تیمهای گیلانی افتاده است جای تقدیر دارد، اما گویا ایشان فراموش کرده اند استیضاح وزیر برای بررسی وضعیت تیم تراکتورسازی و تقاضای غیر فوتبالی نمایندگان آذری مبنی بر تکرار بازی یا اعلام نتیجه سه بر صفر به ‌نفع تراکتورسازی بوده است.
موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانیم آقای حسنی در گفتگو با یک سایت خبری گیلانی قول داده که «فایل پرسش هایش از وزیر ورزش» و به قول خودش «دفاع جانانه از سپیدرود و داماش» را به گوش همگان برساند! بنابراین همزمان با داد و فریاد باید یک بخش از حواسش نیز به گوشی موبایلش باشد تا جاییکه در بعضی مواقع گوشی موبایلش را آنقدر به دهانش نزدیک می کرد که همگان متوجه شدند که اصرار به ضبط صدای خودش با کیفیت بالا را دارد!
رشت شهر اولین‌ها است و هر وکیلی نیز باید معرف موکلان خود باشد. آقای حسنی راست گفته اند که همه جا مردم رشت را به فرهنگ و هوشمندی می شناسند بنابراین از ایشان نیز انتظار می رود به عنوان نماینده مردم وقتی تریبون به دست می گیرند ملاحظه ادب و اخلاق را داشته باشند حتی اگر پای استیضاح وزیر در میان باشد. البته جای خرسندی دارد که این نوع ادبیات شما خطاب به وزیر ورزش و جوانان بوده و آقای سلطانی فر به عنوان استاندار اسبق گیلان مردم این استان و شهر رشت را به خوبی می‌شناسند و از میزان ادب و نزاکت آنها مطلع هستند.
آقای حسنی بهتر است بدانید که دیگر دوران اینگونه فیلم بازی کردن گذشته است و متاسفانه هیچ چیزی نمی تواند گل به خودی بزرگ شما را جبران کند! حمایت شما از استیضاح وزیر ورزش در کنار نمایندگان آذری زبان چیزی نیست که بتوانید با یک نمایش دراماتیک آن را جبران کنید!
حامی واقعی داماش و سپیدرود پیش از اینها به داد این دو تیم گیلانی می رسد نه حالا ! شما به عنوان نماینده مردم در مجلس چه زمانی پای درد و دل ورزشکاران و قهرمانان این استان نشسته اید؟! چه زمانی با هیات‌های ورزشی نشست مشترک برگزار کرده اید که امروز مدعی حمایت از ورزش و ورزشکاران هستید!
فرار رو به جلوی شما به‌نوعی دروغ به مردمی است که در انتخابات قبلی به شما رای داده اند و حالا ممکن است با اینگونه رفتارها پشیمان شده باشند! اگرچه ممکن است این استعداد بالای شما در بازیگری ممکن است که سبب شود پس از دوران نمایندگی وارد این عرصه شوید اما مادامی که در این جایگاه هستید باید بدانید که مردم باهوش هستند و دیگر فریب اینگونه نمایشها را نمی خورند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار