کد خبر: ۷۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 09 August 2015
خبرگزاری تسنیم: با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار گیلان، عصر امروز کلنگ ساخت مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود بر زمین زده شد.

 کیوان صائب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنگرود، با بیان اینکه زیربنای این مجتمع آموزشی 800 متر مربع است، اظهار داشت: این مجتمع در یک طبقه و با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون تومان و در مدت 5 ماه ساخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود اعلام کرد: این کارگاه آموزشی شامل رشته های مکانیک، تراشکاری، برق، فیزیک، مخابرات، عمران، محیط زیست و الکترونیک خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات فنی و عملی در کنار تدریس تئوری موجب درک بیشتر دانشجویان می‌شود، اضافه کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود 1700 دانشجو در 54 رشته فنی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

صائب با بیان اینکه 25 رشته در مقطع کارشناسی و 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه موجود است، اضافه کرد: دانشگاه آزاد لنگرود جزء 4 دانشگاه برتر استان انتخاب شده است که پیشنهاد طرح شهرک‌های فناوری آزاد (شفا) به لنگرود پیشنهاد شده است که هم اکنون در حال اجرای کارهای قانونی و اقدامات اولیه آن هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود با اشاره به اینکه تامین هزینه های دانشگاه آزاد از طریق شهریه صورت می‌گیرد، گفت: با راه‌اندازی شهرک‌های فناوری آزاد (شفا) درآمدزایی صورت می‌گیرد زیرا در این شهرک‌ها علاوه بر انجام کارهای پژوهش و فناوری، امور خدماتی برای تمام شهروندان نیز ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار