کد خبر: ۷۳۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 25 April 2019
 

تابناک / یک عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با بیان این که بعد از تذکر اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ترویج روش‌های صحیح بخت آزمایی دیگر نباید برنامه برنده باش پخش شود گفت که شورای نظارت بر صدا و سیما در اولین جلسه خود موضوع حذف برنامه ۹۰ و پخش برنامه‌هایی را با شائبه قمار را مورد بررسی قرار می‌دهد.

غلامرضا کاتب رد گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما به شدت از اتفاقات اخیر در شبکه ۳ گلایه‌مند هستند این که این اتفاقات باعث جریحه دار کردن مردم و مراجع تقلید شدند.

وی افزود: رسانه‌ی ملی بزرگترین سرمایه ملی کشور است و با عنوان سرمایه بزرگ انقلاب محسوب می‌شود. این که چرا اخیراً مدیر شبکه سه این اندازه حاشیه سازی می‌کند، جای سوال دارد.

این نماینده مجلس یاد آور شد: بعد از اتفاقات پیرامون برنامه ۹۰ اکنون شاهد واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید مبنی بر قماردانستن مسابقه تلویزیونی برنده باش و بعد از آن تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روش‌هایی شبیه بخت آزمایی در برنامه‌های صدا و سیما بودیم که یقیقنا آقای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما باید در این موضوع نظارت جدی داشته باشد و اجازه ندهد اتفاقات نادرستی در رسانه‌ی ملی کشور رخ دهد.

کاتب در مورد سرنوشت پخش مسابقه برنده باش گفت: طبق تذکر مقام معظم رهبری طبیعتاً دیگر نباید این برنامه از تلویزیون پخش شود.

وی تاکید کرد که شورای نظارت بر صدا و سیما در اولین جلسه خود موضوع حذف برنامه ۹۰ و اتفاقات اخیر در پخش برنامه‌هایی که از آن به عنوان قمار قلمداد می‌شود را در دستور کار قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار