بابت چمن مصنوعی دائما مصدوم داریم
در آستانه دیدار حساس فردای سپید رود مقابل فوتبال خوزستان، نادر دست نشان در کنفرانس مطبوعاتی خود قبلاز این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کد خبر: ۷۳۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 25 April 2019

خبرگزاری تسنیم: نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان, اظهار داشت: بازی حساس دیگری با تیم بسیار خوب فولاد داریم. از قبل این بازی سخت بود و الان هم با شکست بازی قبل فولاد سخت‌تر شده است. فولاد بازی گذشته‌اش را با نتیجه 4 بر یک شکست خورده است و این باعث می‌شود که انگیزه آنها در این بازی بیشتر شود و مشکلی به مشکلات ما اضافه شود. البته برای ما فرقی نمی‌کند. ما در هر بازی محکوم به پیروزی هستیم و تمام برنامه‌ریزی‌مان این است که مقابل تیم فولاد فوتبال ناب شمالی را ارائه دهیم و برنده میدان شویم.

وی در ادامه درخصوص تحولات سپیدرود در هفته‌های اخیر و اینکه تیم فولاد را از لحاظ تاکتیکی چطور ارزیابی می‌کند عنوان کرد: فولاد تیم منظم و بسیار خوبی است که در خط میانی و حمله بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. شیمبا با وجود اینکه سن بالایی دارد اما بازی جوانی انجام می‌دهد و به همراه دیگر مهاجمان این تیم بسیار خطرناک است. همانطور که گفتم ما موظف هستیم برای نجات سپیدرود همه تلاش خود را داشته باشیم و با همه توان این راه سخت را طی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد مصدومان تیمش نیز خاطرنشان کرد: طبیعتا ما به دلیل استفاده دائمی از چمن مصنوعی دائماً بازیکنان مصدوم داریم. در حال حاضر منصوریان، عباسی و بیات مصدوم هستند تا زمانی که مشکل سخت‌افزاری حل نشود و زمین چمن ایجاد نشود این مشکل ادامه‌دار خواهد بود.

دست‌نشان با اشاره به حمایت هواداران سپیدرود از این تیم گفت: صددرصد انتظارمان این است که فردا هواداران به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. وقتی با مردم مواجه می‌شویم همه نگران سپیدرود هستند و برای ماندن این تیم آرزو دارند حالا ما هم انتظار داریم به دلیل اینکه به بازیکنان‌مان کمک شود هواداران استادیوم را پر کنند. حضور در ورزشگاه برای هواداران عاشق سپیدرود یک وظیفه است که تا تیم را تنها نگذارند. چون حضور آنها انرژی بازیکنان را دوچندان می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار