به دنبال رویدادی جهانی در بندر انزلی
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور که برای حضور در انتخابات ریاست هیات هندبال گیلان به رشت سفر کرده خبر از تلاش برای برگزاری تورنومنت انزلی کاپ، در صورت موافقت با منطقه آزاد انزلی داد.
کد خبر: ۷۳۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 25 April 2019

پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان: علیرضا پاکدل در جریان سفر به استان گیلان برای انتخابات ریاست هندبال استان اظهار داشت: در مراحل تدوین طرحی هستیم که در چهار سال آینده بتوانیم در بخش مردان جزو چهار تیم برتر هندبال آسیا قرار گیریم و در بخش بانوان نیز بتوانیم جزو شش تیم برتر آسیا شویم.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از اهداف مهم فدراسیون هندبال ، برنامه ریزی مناسب و مدون در رده های سنی پایه است و باید در طرح استعدادیابی نیز کار بیشتری را انجام دهیم که این امر مستلزم مشارکت همه استان ها خواهد بود چون طرح استعدادیابی بسیار مهم است.


وی ادامه داد: همچنین در صدد برگزاری تورنمنت بین المللی با نام انزلی کاپ در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان هستیم که در صورت موافقت با منطقه آزاد انزلی، این مسابقات را خرداد ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.


رئیس فدراسیون هندبال بیان کرد: در صوت برگزاری رقابت های بین المللی هندبال انزلی کاپ، این رویداد در سایت فدراسیون کشور و همچنین سایت فدراسیون جهانی هندبال ثبت خواهد شد تا هر سال شاهد برپایی این مسابقات با حضور تیم های آسیایی و اروپایی باشیم.


وی به وضعیت هندبال گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در ارزشیابی سال 97 فدراسیون هندبال گیلان یکی از استان های انتهایی بوده که دلیل عمده آن ، نداشتن رئیس هیات بوده و مدتی است که فعالیت هندبال در این استان کمرنگ شده است.


وی اضافه کرد: البته با توجه به انتخاب رئیس هیات هندبال استان گیلان ، امیدواریم شاهد رشد سریع این رشته باشیم و در یک مدت زمان مشخص ، گیلان بتواند به جایگاهی که زیبنده آن است در رشته هندبال در کشور دست یابد چون این توان و پتانسیل در این استان وجود دارد.


پاکدل که به تازگی به عنوان رئیس فداسوین هندبال انتخاب شده ، در ادامه گفت: البته شرکت در انتخابات ریاست هیات هندبال گیلان، اولین حضورم در مجمع انتخایاتی است و خوشحالم که توانستم در این مجمع شرکت کنم که این انتخابات نیز بسیار خوب و در کمال آرامش انجام شد.


انتخابات ریاست هیات هندبال استان گیلان روز چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت، مصطفی فروزش با کسب 12 رای از 16 آرای ماخوذه ، به عنوان رئیس جدید هیات هندبال گیلان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار