کد خبر: ۷۳۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 24 April 2019

 

سپیدرود رشت - فولاد؛ جنگ تمام عیار ارتش سرخ با جنوبی‌ها برای بقا

 

تابناک / یکی از دیدارهای حساس هفته‌ی بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، روز جمعه در رشت میان تیم های سپیدرود و فولاد برگزار می گردد.

سپیدرود با 19 امتیاز در رده‌ی یکی مانده به آخر جدول جای دارد و برابر فولاد در این دیدار خانگی با چنگ و دندان برای فرار از سقوط و رهایی از منطقه ی خطر جدول رده بندی تلاش خواهد کرد.

سپیدرود در چند هفته ی اخیر با دست نشان کاملا متحول شده و چه در شیوه‌ی بازی و چه در امر نتیجه گیری بسیار بهتر عمل کرده است. سپیدرود در سه بازی اخیر خود درخشان ظاهر شده و با کسب 5 امتیاز و پیروزی پرگل برابر تراکتور، هوادارانش را به بقاء در لیگ امیدوار نگه داشته است.

سپیدرود در صورت ادامه‌ی روند خوب خود و با برد مقابل فولاد و ناکامی نفت مسجدسلیمان برابر هم نام آبادانی اش، می تواند پس از هفته ها و ماه ها خود را از قعر جدول بکند و از منطقه‌ی خطر خارج شود.

فولاد خوزستان که در اوایل روی کار آمدن افشین قطبی عملکرد خوبی از خود نشان داده بود، رفته رفته افت محسوسی داشته و با باخت سنگین چهار بر یک در دربی خوزستان برابر صنعت نفت در فولاد آرنا، نشان داد که همچنان تیمی بی ثبات است.

فولادی ها در سه دیدار گذشته چهار امتیاز گرفته اند که البته سه امتیاز آن مربوط به برد مقابل همشهری بحران زده و قعر جدولی خود، استقلال خوزستان می باشد.

پیروزی در این دیدار برای فولاد در برابر سپیدرود آماده که سرشار از روحیه و انگیزه نیز می باشد، آن هم در رشت بسیار دشوار است اما در صورت برد نیز فولاد تغییری در جایگاه خود نخواهد داشت و تنها رتبه ی ششم خود در جدول را تثبیت می کند.

سپیدرود و فولاد عصر روز جمعه، ساعت 18:15 در رشت به مصاف هم خواهند رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار