کد خبر: ۷۳۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 24 April 2019

 

تابناک / با انجام قرعه کشی مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار رفت میهمان شد.

 

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرعه کشی دیدار پلی آف لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور نمایندگان دو تیم داماش گیلان و نیروی زمینی در تهران برگزار و طی آن معین شد که داماش در دیدار رفت این بازی حساس میهمان نیروی زمینی تهران خواهد بود.
میثم محبوب افزود: بر این اساس، دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم کشور که در ورزشگاه غدیر تهران برگزار می شود، دو تیم نیروی زمینی و دماش گیلان روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه به مصاف هم خواهند رفت.
وی ادامه داد: همچنین دیدار برگشت این مرحله نیز به میزبانی تیم داماش گیلان روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد و با توجه به میزبانی تیم داماش در دیدار برگشت، امیدواریم که این تیم در مجموع برابر نیروی زمینی تهران به برتری دست یابد تا به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند.
وی بیان کرد: با توجه به کسب مقام دوم تیم های داماش در گروه اول و نیروی زمینی تهران در گروه دوم لیگ دسته دوم کشور، این دو تیم در مرحله پلی آف و در دیدار رفت و برگشت رو در روی هم قرار می گرند تا برنده مجموع این دو دیدار، جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم در رشت برگزار می شود، امیدواریم که تیم داماش گیلان با حمایت طرفدارانش بتواند برابر نیروی زمینی به پیروزی دست یابد و به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند.
در پایان رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم داماش گیلان با 47 امتیاز پس از تیم خوشه طلایی ساوه 54 امتیازی در رتبه دوم گروه اول این مسابقات قرار گرفت و تیم نیروی زمینی تهران نیز در گروه دوم موفق شد رتبه دوم را تصاحب کند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود کردند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب می کند.
تیم های داماش گیلان ، چوکا تالش و شهرداری فومن سه نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور بودند که داماش گیلان با کسب رتبه دوم گروه اول، موفق شد به مرحله پلی آف صعود و شانس حضور در رقابت های لیگ دسته اول را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار