کد خبر: ۷۳۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 24 April 2019

 

تابناک / علی نظرمحمدی سرمربی سابق سپیدرود رشت چکی که از علی کریمی مالک باشگاه سپیدرود دریافت کرده بود را به‌ دلیل نداشتن موجودی کافی در روز سر رسید، برگشت زد.

 

به گزارش "ورزش ‌سه"،  علی نظرمحمدی که بابت قرارداد سه فصل حضورش در سپیدرود نزدیک به 800 میلیون تومان طلبکار بود با بخشیدن بیش از نیمی از مبلغ قرارداد خود، 300 میلیون تومان در 6 فقره چک مدت‌دار از علی کریمی دریافت کرد که چک تاریخ 20 اسفندماه کریمی با کسر موجودی توسط نظرمحمدی برگشت زده شد. این چک‌ها که به نام یکی از اقوام کریمی صادر شده و از آنجا که در روز سر رسید برگشت خورده قابلیت پیگیری شکایت کیفری را دارد.


علی کریمی از ابتدای اسفند ماه و پس از شکست برابر پدیده مشهد از سمت مربیگری و مالکیت سپیدرود استعفا داد تا تیم به مالک موقت سپرده شود. با این حال در قراردادی که بین کریمی و بیات انعقاد شده هیچ اشاره‌ای به نحوه پرداخت دیون مالک قبلی نشده و باید دید برای حل این مشکل چه راه حلی به دست می‌آید.  


باشگاه سپیدرود در ازای تسویه بخشی از بدهی این باشگاه به مبلغ 4 میلیارد تومان به کریمی واگذار شده بود و ستاره سابق فوتبال ایران با استفاده از مدیریت خود این میزان را کاهش داد و تسویه کرد. این باشگاه گیلانی در چند فصل اخیر رکورد غیرقابل دستیابی نزدیک به 20 نوبت انتقال مالکیت را در 4 سال اخیر به دست آورده که همین مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار