کد خبر: ۷۳۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 24 April 2019

تابناک / با اعلام اسامی داوران هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر علیرضا فغانی به عنوان داور بازی سپیدرود و فولاد خوزستان معرفی شد.

 

 

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهدی الوندی و محسن سلطانی نیز به عنوان کمک داور، فغانی را در بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان همراهی خواهند کرد، موعود بنیادی فرد و امیر عرب براقی نیز به عنوان داوران پشت خط دروازه در این دیدار حضور می یابند.


علیرضا وهابی افزود: همچنین محمدعلی پورمتقی به عنوان داور چهارم دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان انتخاب شده و اسماعیل صفیری نیز به عنوان ناظر گروه داوری، در این مسابقه حضور خواهد یافت.


وی بیان کرد: با توجه به حساسیت این دیدار برای تیم سپیدرود رشت و سایر تیم های انتهای جدولی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گروه داوری باتجربه ای را برای این بازی در نظر گرفته و امیدواریم که هر دو تیم در این مسابقه ، یک بازی زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند.


تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر روز جمعه هفته جاری ششم اردیبهشت ماه ، در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.


تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با حضور 16 تیم ، فولاد خوزستان با 33 امتیاز در مکان ششم و تیم سپیدرود رشت نیز با 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

 


***


با تشکیل مجمع انتخاباتی هیات هندبال گیلان، مصطفی فروزش به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان انتخابات روز چهارشنبه هیات هندبال استان گیلان در رشت ، مصطفی فروزش با کسب 12 رای از 16 آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات هندبال گیلان معرفی شد.


همچنین جواد مهربانی و سجاد احمدی زاده دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات هندبال استان گیلان در جریان این انتخابات، هر کدام 2 رای را کسب کردند.


مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در جریان انتخابات هیات هندبال این استان گفت: در هیات هندبال باید سعی شود تا از همه ظرفیت ها استفاده شود تا شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در گیلان و همچنین در سطح کشور باشیم.


مریم بخشی افزود: متاسفانه در چند سال اخیر از همه ظرفیت های رشته هندبال استفاده نشده و مدتی نیز این هیات توسط سرپرست اداره می شد که با انتخاب رئیس جدید، باید منتظر پیشرفت این رشته ورزشی باشیم.


وی ادامه داد: البته با برنامه ریزی کامل و تجربه لازم می توان شاهد رشد هندبال در استان گیلان باشیم به خصوص در بخش هندبال ساحلی که استان گیلان از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار