کد خبر: ۷۳۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 23 April 2019
تابناک / نماینده مردم آستارا در مجلس بیان کرد: به زودی سهمیه سوخت۲۰۰ لیتری به رانندگان تریلی حامل بار به خارج از کشور پرداخت خواهد شد.
 
ولی داداشی در نطق میان دستور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی داداشی در نشست علنی  امروز (دوشنبه 2 اردیبهشت ماه) در نطق میان از دستور خود با بیان اینکه تروریست خوانده شدن سپاه پاسداران از طرف آمریکا نشان از عصبانیت آن کشور و نشان از تاثیرگذاری مثبت سپاه پاسداران در حوادث منطقه خاورمیانه است، گفت: ملت شریف ایران این اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم کرده است لذا جا دارد از مردم به دلیل حمایت همه جانبه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کنم.

شهر آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی قرار گرفته و تاکنون از ردیف‌های مختلف اعتباراتی بالغ بر 73 میلیارد تومان به پروژه فاضلاب این شهر اختصاص داده شده است با این وجود باید در روند اجرای پروژه فاضلاب تسریع شود

شهر آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی قرار گرفت

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مردم آستارا، ادامه داد: پس از پیگیری‌های متعدد شهر آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی قرار گرفت و تاکنون از ردیف‌های مختلف اعتباراتی بالغ بر 73 میلیارد تومان به پروژه فاضلاب این شهر اختصاص داده شده است با این وجود درخواست تسریع در روند اجرای پروژه فاضلاب را دارم.

کمبود آب شرب یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم آستارا

داداشی کمبود آب شرب را یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم آستارا عنوان کرد و افزود: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته موفق به کلنگزنی و احداث سد لاستیکی بر روی رودخانه ملاهادی شده‌ایم این سد فقط پیشرفت 20 درصدی داشته است لذا از وزارت نیرو و ریاست منابع آب کشور تسریع در روند تکمیل این سد را خواستار هستیم.

وی همچنین از مدیران بنیاد علوی به دلیل احداث بیمارستان در شهر لوندویل قدرانی کرد و گفت: به‌زودی نیز مرکز تصویربرداری پزشکی در این بیمارستان مستقر خواهد شد لذا جا دارد از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پیگیری‌های مستمر قدرانی کنم.

داداشی اضافه کرد: تعویض بخشی از جاده آستارا از دیگر پروژه‌های ملی است که اعتباری بالای هزارمیلیارد تومان نیاز داشت اما همین پروژه با ارائه طرحی از اینجانب در بخش اول با کمتر از 20میلیارد تومان انجام خواهد شد، همچنین تعویض جاده کمربندی آستارا با بودجه بالغ بر 4 میلیارد تومان در حال انجام است و به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

18 روستا آستارا در برنامه اصلاح جاده طی سال 98

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه برای سال 98 نیز 18 روستا آستارا در برنامه اصلاح جاده قرار گرفته‌اند لذا امید است با همت مسئولان مربوطه به زودی این مهم نحقق پیدا کند، اضافه کرد: احداث زمین چمن مصنوعی با اعتبار نزدیک به 2میلیارد تومان در حال انجام است لذا از وزارت ورزش می‌خواهم برای تسریع در پروژه اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین پروژه استخر سرپوشیده در حال اتمام است و به زودی برای استفاده عموم در اختیار مردم قرار می گیرد.

گاز منطقه صعب‌العبور حیران وصل شده است

این نماینده مجلس همچنین با یادآوری اینکه گاز مناطق صعب‌العبور همچون حیران وصل شده است و این مناطق از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و انتقال خط لوله گاز به 3 روستای دیگر به‌زودی انجام خواهد شد، بیان کرد: شرکت ملی گاز ایران تعویض خط انتقال گاز در منطقه شیلات محله لوندویل را در اولویت قرار دهد، لایروبی رودخانه مرزی آستاراچای با پیگیری در سه فاز در حال انجام است و جا دارد از مرزبانی شهرستان و فرماندهی آن قدردانی لازم را انجام دهم.

ساماندهی صید و صیادی ماهی در دریای خزر برای حفظ ماهی خاویار

وی اظهارکرد: در حوزه پروژه‌های گردشگری نیز همچون ساخت راه برای آبشار لاتون به‌عنوان مرتفع‌ترین آبشار کشور که از جاذبه های توریستی است در حال اتمام است، ساماندهی راه‌های زیبای روستای دیگر نیز انجام شده که به جذب گردشگر کمک شایان خواهد کرد، ضمن آنکه ساماندهی صید و صیادی ماهی در دریای خزر از مطالبات جدی صیادان از خواسته‌های به حق برای حفظ ماهی خاویار است که سازمان شیلات باید به این مهم توجه ویژه کند.

به زودی سهمیه سوخت200 لیتری به رانندگان تریلی حامل بار به خارج از کشور پرداخت خواهد شد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه به زودی سهمیه سوخت200 لیتری به رانندگان وسیله نقلیه تریلی حامل بار به خارج از کشور پرداخت خواهد شد، خطاب به وزیر امور خارجه گفت: شما در صحن علنی مجلس به مردم آستارا قول دادید پیگیر گذر مرزی باشید اما هیچگاه این موضوع را در ملاقات‌های خود با مقامات آذربایجان مطرح نکردید.

نزدیک به هزار نفر پس از اتمام پروژه راه‌آهن آستارا- آستارا مشغول به کار می‌شوند

وی با تشکر از سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان به جهت پیگیری گذر مرزی و مشکلات راه‌آهن، افزود: پروژه راه‌آهن آستارا- آستارا با 60 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حال اتمام است که به‌یقین پس از اتمام نزدیک به هزار نفر در آن مکان به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس همچنین در حالی که از وزیر راه و شهرسازی خواست هرچه سریع‌تر مشکل اعتباری راه آهن آستارا- آستارا را حل کند، به رئیس‌جمهور و مسئولان دولتی توصیه کرد با توجه به بیشتر شدن مشکل اقتصادی مردم، تلاش خود را مضاعف کنند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار