کد خبر: ۷۳۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 23 April 2019

تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اجرای پروژه قطار شهری به علت عدم ثبات مدیریتی در شهر رشت همچنان بلاتکلیف مانده است.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار داشت: اجرای عملیات ساخت پروژه قطار شهری به علت عدم ثبات مدیریتی در شهر رشت همچنان بلاتکلیف مانده و به غیر از بودجه اولیه 15 میلیارد تومانی تاکنون هیچ اعتبار مجددی به آن اختصاص پیدا نکرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه برای ایجاد قطار شهری رشت سال گذشته مبلغ 15 میلیارد تومان به آن اختصاص پیدا کرد عنوان کرد: در حالی‌که امسال بسیاری از شهرهای دیگر کشور برای اجرای این‌گونه پروژه‌ها بودجه هنگفتی گرفته‌اند اما دست شهر رشت از این‌گونه اعتبارات کوتاه ماند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دلایل عدم تخصیص اعتبارات بیشتر به پروژه قطار شهری رشت را برشمرد و تصریح کرد:‌ به علت شروع نشدن کار ساخت این پروژه و عدم پیشرفت فیزیکی طرح مورد نظر از محل اعتبارات ملی بودجه بیشتری به شهر رشت داده نشده است.

کوچکی‌نژاد نبود شهردار در کلانشهری نظیر رشت آن هم به مدت طولانی را بسیار نگران کننده خواند و ابراز داشت: تاکنون در جلسات متعددی برای حل این معضل بزرگ بحث‌هایی جدی با وزیر کشور داشته‌ام و صراحتاً از وی خواسته‌ام تا هرچه سریع‌تر نسبت به حل و فصل آن اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه با وجود پیگیری‌های وی مشکل نبود شهردار در شهر رشت هنوز حل نشده است اظهار داشت: البته اعضای شورای شهر با رأی مستقیم مردم برگزیده شده‌اند و بنده و دیگر نمایندگان به غیر از دادن مشورت و مسائلی از این قبیل در امور داخلی مربوط به شورا دخالتی نمی‌کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس بر لزوم نوسازی و بهسازی آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر رشت نیز تأکید کرد و ابراز داشت: مجوز اعطای 3 هزار تن قیر برای آسفالت، بهسازی و نوسازی آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر رشت اخذ شده و امیدواریم با یک مدیریت خوب عملیات آن به درستی انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در صورت اعمال یک مدیریت خوب حتی کلیه خیابان‌ها و کوچه‌های حاشیه شهر رشت نیز قابل نوسازی و آسفالت هستند افزود:‌ مردم شهر رشت از وضعیت عدم ثبات مدیریتی این شهر گله‌مند هستند و امیدواریم به زودی این مشکل حل شود.

کوچکی‌نژاد وجود یک شهردار توانمند و متخصص را برای کلانشهر رشت امری لازم و حیاتی دانست و عنوان کرد:‌ تمام تلاش بنده به عنوان نماینده مردم شهر رشت در مجلس این است که در حوزه‌های شهری بتوانم یاری‌گر مردم و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای حل مشکلات این شهر باشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار