کد خبر: ۷۳۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 20 April 2019

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در اعتراض به عدم‌حضور رئیس جمهور در مناطق سیل‌زده ایلام به استقبال وی در «ماژین» نمی‌روم.

 

 
نماینده مردم ایلام در مجلس:‌ به استقبال رئیس جمهور نمی‌روم‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سلام امینی صبح امروز با ترک نشست استقبال از حضور رئیس جمهور در بخش سیل‌زده ماژین اظهار داشت: در اعتراض به عدم‌ حضور رئیس جمهور در مناطق سیل‌زده شهرستان سیروان ایلام  به ماژین‌ دره شهر‌ نمی‌روم.

‌نماینده ایلام‌ در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ رئیس جمهور از لرستان به ماژین رفته و از آنجا به خوزستان می‌رود و در‌ اعتراض به عدم حضور ایشان در منطقه سیل‌زده شهرستان سیروان که در حال حاضر 5 روستای آن به زیر آب رفته ‌و مردم بلاتکیف هستند،  به ماژین دره‌شهر و همراهی رئیس جمهور  نمی‌روم.

وی بیان کرد: درخواست اینجانب از استاندار و تیم برنامه‌ریزی رئیس جمهور این بوده که با توجه به حجم و گستردگی خرابی‌های سیل و نابودی 5 روستا و فلج شدن زندگی مردم در منطقه عرب رودبار شهرستان سیروان  باید رئیس جمهور همانند دیگر مناطق سیل‌زده از مردم این شهرستان نیز دلجویی کرده و با دستور ویژه ایشان مشکلات مردم حل می‌شد.

وی گفت:  فاصله هوایی ماژین تا سیروان کمتر از 15 دقیقه است و پذیرفته نیست رئیس جمهور با مردم این منطقه دیدار نکند.

امینی بیان کرد: ‌علی‌رغم حضور در ایلام به احترام‌ مردم سیروان و مردم سیل‌زده این بخش که مورد بی‌مهری قرار گرفتند و در اعتراض به تبعیض تیم برنامه‌ریزی رئیس جمهور‌، همراه سایر مسئولان به ماژین دره شهر نمی‌روم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار