کد خبر: ۷۳۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 20 April 2019

تابناک / نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود رشت، امشب در نشست خبری خود بعد از بازی با پارس جنوبی جم، درباره محسن فروزان و جنجال‌های به وجود آمده توسط او صحبت کرد. دست‌نشان گفت: «شما چند سال است که در فوتبال هستید؟ من اصلا فروزان را نمی‌شناسم با او ارتباطی ندارم او بچه رشت هم نیست!

بچه خمام است. به دروغ گفتند رشتی است. امروز تراکتورسازی باخت مگر فروزان داشت؟! تراکتورسازی در بازی با ما مغلوب بازی فداکارانه و خوب تیم ما شد و ۳ گل خورد و تراکتورسازی ۴ گل دیگر نخورد! من باید جوابگوی فروزان باشم؟! او باید جوابگوی کار خودش باشد. او همیشه بازیکنان حریف را تحقیر می‌کند و می‌خواست با دریبل سرپا زدن بازیکن ما را تحقیر کند نتواست، دو گل دیگر هم خورد.

ما بردیم چون درست بازی کردیم. فوتبال ما در باد مربیان خارجی خوابیده است. مربی تراکتورسازی به دلیل غرورش تاکتیکی اتخاذ کرد که باخت. اگر فروزان تخلفی کرده به شدیدترین شکل با او برخورد شود. کمیته اخلاق و فدراسیون یا هر ارگانی وارد شود و اجازه چنین رفتاهایی ندهد. اما مدرکی تا حالا در مورد شرط بندی او وجود ندارد و فقط می‌گویم ما خوب بازی کردیم و بازی را بردیم. مگر دروازه‌بان تیم خارجی در همین بازی چند روز پیش بد گل نخورد؟»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار