کد خبر: ۷۳۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 20 April 2019

تابناک / هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به علت به حد نصاب نرسیدن اعضای آن، امروز تشکیل نشد.

 

 
جلسه انتخاب شهردار رشت تشکیل نشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، هشتاد و نهمین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر رشت که قرار بود امروز در ساختمان شورا تشکیل شود، به علت به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا تشکیل نشد و به روز دوشنبه همین هفته موکول شد.

در حالی‌که خبرنگاران در سالن اجتماعات ساختمان شورا حضور داشتند، بهراد ذاکری، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت بین خبرنگاران حاضر شد و برگه‌هایی مبنی بر عدم تشکیل جلسه امروز را میان آنان توزیع کرد.

در نامه مذکور، عدم طی فرآیند قانونی برای برگزاری جلسه امروز در آخرین جلسه شورا که هفته گذشته تشکیل شده بود، دلیل مخالفت برای تشکیل جلسه امروز اعلام شده است؛ ذاکری تشکیل جلسه امروز را اقدامی غیرقانونی دانست.

اعضای شورای اسلامی شهر رشت نسبت به اقدامات وزارت کشور مبنی بر عدم تایید گزینه‌های پیشنهادی این شورا اعتراض دارند زیرا معتقد هستند که وزارت کشور دلایل قانع‌کننده‌ای مبنی بر عدم تایید این منتخبان ندارد.

تشکیل نشدن جلسات شورای اسلامی شهر رشت و تعلل اعضای آن و همچنین عدم تایید گزینه‌های مختلف تصدی شهرداری از سوی وزارت کشور باعث شده تا شهر رشت نزدیک به یک سال از وجود شهردار محروم باشد.

حسین علیقلی‌زاده، آخرین کاندیدای معرفی شده شورای شهر رشت برای پست شهرداری بود که از سوی وزارت کشور تایید صلاحیت نشد؛ وی به عدم تایید خود اعتراض کرده است اما هنوز مشخص نیست که وزارت کشور چه تصمیمی در این باره می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار