کد خبر: ۷۳۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 18 April 2019

 

تابناک / استاندار گیلان گفت: فداکاری های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از وطن و تامین امنیت مرزهای میهن اسلامی، همواره زبانزد خاص و عام است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: ارتش، نماد استقلال ، اقتدار ، سربلندی و عزت ملی بوده و با صلابتی غرور آفرین در کنار ملت ایستاده است.
وی افزود: ارتش همواره مستحکم برای ملت و با ملت ایستاده و تقدیم 50 هزار شهید از ارتش جمهوری اسلامی گواه رشادت های این عزیزان است.
سالاری با اشاره به افتخار آفرینی نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس ادامه داد: نیروهای ارتشی در دوران صلح و حوادث طبیعی همانند سیل اخیر نیز خالصانه خدمتگزار مردم بوده و ملت ایران همواره قدرشناس خدمتگزاری و فداکاری نیروهای مسلح هستند.
استاندار گیلان تصریح کرد: مردم ایران اسلامی به سرافرازی ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در فداکاری و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی افتخار می‌کند.
به گزارش ایرنا همزمان با 29 فروردین ماه، مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی با حضور نیروهای مسلح استان اعم از ارتش، سپاه، ناجا و بسیجیان در بلوار احمدزاده جنب بوستان ملت رشت برگزار شد و نیروهای مسلح از مقابل جایگاه ویژه که استاندار ، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و فرماندهان آجا و سپاه گیلان حضور داشتند، رژه رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار