آیا رقیب ثابت قدم در شهرداری گرگان که حتی نتوانست در جمع گزینه های نهایی قرار بگیرد؛ شهردار رشت خواهد شد!؟
تابناک / پس از جلسه علنی شورای شهر رشت، نام ۵ گزینه به صورت غیررسمی برای تصدی بر شهرداری رشت مطرح شد. طی این مدت 16 نفر برای این جایگاه اعلام آمادگی کرده که یک نفر از آنان اخیراً انصراف خود را اعلام و درنهایت از میان ۱۵ گزینه پنج نفر تا این لحظه برای تصدی جایگاه شهردار رشت مورد تأیید قرار گرفتند.
کد خبر: ۷۳۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴ 18 April 2019

تابناک / پس از جلسه علنی شورای شهر رشت، نام ۵ گزینه به صورت غیررسمی برای تصدی بر شهرداری رشت مطرح شد.

طی این مدت 16 نفر برای این جایگاه اعلام آمادگی کرده که یک نفر از آنان اخیراً انصراف خود را اعلام و درنهایت از میان ۱۵ گزینه پنج نفر تا این لحظه برای تصدی جایگاه شهردار رشت مورد تأیید قرار گرفتند.

رحیم شوقی، ناصر حاج محمدی، بهزاد افشار، سیروس شفقی و فرامرز جمشید پور پنج گزینه‌ای هستند که تا این لحظه مورد موافقت شورانشینان قرارگرفته اند که طبق شنیده ها تا الان این لحظه شانس ناصر حاج محمدی بیش از سایر گزینه ها است.

 

از مدیرکل سابق دفتر امور شوراهای شهر و روستاهای وزارت کشور و معاون ثابت قدم گرفته تا فرزند یک شهید و فرماندار اسبق رشت + ناصر حاج محمدی با یک دنیا ابهام از شاهرود!؛ ماجرای رد صلاحیت حاج محمدی برای نمایندگی مجلس حقیقت دارد!؟

 

ناصر حاج محمدی کیست؟

 

حاج محمدی که اصالتی شاهرودی دارد اما همسر او شمالی است، از چند روز پیش در یکی از هتل‌های رشت مستقر شده و مذاکراتی نیز با اعضای شورا داشته است.

او پس از عزل توسط شورای شهر شاهرود بعد از آنکه بار دیگر مورد وثوق شورا قرار گرفته بود، برای پذیرش این مسوولیت شروط ۴ گانه ای مطرح کرده بود که در آن زمان حسابی خبرساز شده بود.

نگاهی به سوابق حاج محمدی بیانگر آن است که او در سال ۸۶ و با ۷ رأی موافق شورای شهر شاهرود به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد. حاج محمدی، اهل روستای ده ملا از توابع بخش مرکزی شهرستان شاهرود و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران – عمران و کارشناسی ارشد شهرسازی گرایش برنامه ریزی شهری و منطقه‌ای از دانشگاه شهید بهشتی و دکترای محیط زیست است.
او پیش از حضور در شهرداری محل تولدش سابقه شهرداری رامسر و اسلامشهر را نیز در کارنامه داشته و در دوره‌ای نیز معاون عمران و توسعه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بوده است.

همچنین حاج محمدی اگرچه سالها از عرصه مدیریت دور بوده اما یکی از گزینه های شهرداری گرگان در سال ۹۶ نیز بوده است که در نهایت برای این سمت انتخاب نشد.

 

همچنین روز یکشنبه 10 تیر 1397 در هفته نامه ظفر و هفته نامه پارسیای قومس ،اخبار استان سمنان آمده بود:

 

ناصر حاج محمدی شهردار معزول شاهرود در بیانیه ای توهین آمیز خطاب به مسئولان شاهرودی با گذاشتن چهار پیش شرط،سنگ سنگینی را پیش پای شورای شهر قرار داد تا هم آنها را تحت فشار افکار عمومی قرار دهد و هم منع ورود و اشتغال بکار خود در شاهرود را با هوشمندی به گردن شهر مظلوم شاهرود بیندازد.وی قصد دارد با زبان بی زبانی بگوید یا ایهاالناس؛من برای آمدن حرفی نداشتم اما شما شرایط داشتن من را نداشتید.حاج محمدی از این مسئله غافل است که نوکری مردم شاهرود هم لیاقت میخواهد و هم افتخار و او جزء ایندسته از افراد نبوده و نخواهد بود اما انتظار میرود بیانیه چهار بندی حاج محمدی،تلنگری باشد به منتخبین مردم در شورای جدید که بدانند و آگاه باشند که با هرکسی برای نوکری مردم این دیار وارد گفتگو نشده و سفره افطاری نگسترانند و در اندیشه های خود اندکی تجدیدنظر نمایند که حرمت امامزاده دست متولی است

 

به گزارش شاهرودنیوز ناصر حاج محمدی؛شهردار معزول شاهرود در پیامی به شورای اسلامی شهر ،ضمن قبول پیشنهاد شهرداری شاهرود با چهار پیش شرط به استقبال منتخبین مردم آمد.

هرچند شروط وی تنها سنگ سنگینی است برای نیامدن و منّت نهادن بر گردن مردمی که شایسته بهترین خدمات هستند اما با اندکی تآمل در شروط ناصرخان به پشت پرده های افکار وی پی خواهیم برد.پشت پرده ای که هم تطهیر گذشته است و هم منّتی برای آیندگان..

این رسانه در چند خط به واکاوی افکار حاج محمدی و پیش شرط های توهین آمیز وی میپردازد.

 

پیش شرط های حاج محمدی از قرار ذیل است:

 

در اولین پیش شرط ،شهردار معزول و اسبق شاهرود از شورا بصورت دستوری خواسته ای مطرح نموده بدین شرح:

 

جلب رضایت و هم سویی کامل مدیران و موثرین شهرستان با وی به عنوان شهردار!

در نگاه نخست به اولین پیش شرط وی به این مسئله پی خواهیم برد که حاج محمدی در عرصه مدیریت شهری دیکتاتوری بیش نیست..وی بصراحت عنوان کرده که هیچ مدیر و موثری حق ندارد تا با اقدامات وی مخالفت نماید؛حتی یک نفر..وی در اولین پیش شرط خود تلویحآ خواستار اقدامات فراقانونی و سکوت و خفقانی است که هیچ کس حق اعتراض به وی را نخواهد داشت.وی باز هم تلویحا عنوان میکند من از قانون هم بالاترم.چرا که در قانون،فرماندار و رییس شورای شهر و اعضای پارلمان محلی دارای اختیاراتی میباشندکه میتوانند ضمن نقض مصوبات و درخواستها ،وی را بازخواست،استیضاح و یا حسب قانون مکلف به اجرای امری نمایند.مراد وی در اولین بند از شروط چهارگانه اش،سکوت مطلق و اختیارات فراقانونی است.

 

اما دومین پیش شرط :

 

تمام هفت نفر عضو شورای شهر به وی جهت شهردار شدن،رای مثبت دهند!

علاوه بر تایید توضیحات بند اول نگارنده در مدیریت شهری، بنظر میرسد که وی میخواهد با اخذ رآی کامل از سوی اعضای پارلمان محلی،مخالفان و منتقدین احتمالی خود را نزد افکار عمومی تخریب نماید و درصدد ایجاد یک خودمختاری در نهادی حاکمیتی است.یکی از دلایل “نه” به ناصر خان برای تصدّی پست شهرداری شاهرود،اینگونه تفکراتی است که با زبان بی زبانی بیان میدارد دموکراسی در نزد من جایگاهی ندارد و الا چه عیبی دارد اگر یک یا دونفر از نمایندگان مردم به نیابت از آرایی که بنام آنها در صندوق های رای ریخته شده، با شما مخالفت نمایند؟ وی قصد دارد تا در ادامه کار،نگذارد تا هیچیک از اعضای پارلمان محلی از وی طبق قانون سوالی کند و یا در صورت نیاز او را به مسلخ استیضاح بکشانند..پیش دستی حاج محمدی ازین باب ستودنی است

اما سومین شرط ناصر حاج محمدی زیرکانه تر از شروط قبلی است.چرا که در صدد آن است تا پیش شرط نهایی خود را تحت الشعاع آن نیز بگذراند و بدینوسیه عطش خود برای رسیدن به کرسی شهرداری شاهرود را بطرز ماهرانه ای پنهان نماید.وی خواسته خود را اینگونه عنوان می کند:

 

داشتن اختیار کامل در چارچوب قوانین!!

آیا این اختیار بدیهی ،لازم بذکر است؟ این پیش شرط کودکانه مثل این میماند که رییس دادگاهی بگوید من قاضی نمیشوم اما اگر بشوم باید بگذارید تا متهمان را طبق قانون مجازات نمایم! خب تا اینجای کار ،پیش شرط سوم بلاهت وار بنظر میرسد اما وقتی نوبت به خواسته اصلی و آرزوی قلبی وی میرسیم ،ملاحضه میکنیم که پیش شرط ناصر خان تنها نعل وارونه ای است برای رد گم کنی:

وی چهارمین پیش شرط خود را اینگونه اشعار میدارد:

 

تامین کامل رفاه مادّی و معنوی ام!

برخی منابع نزدیک به ایشان از اختصاص حقوقی نجومی برای وی سخن گفته اند. او همچنین علاوه بر حقوق نجومی درخواستی اش، شنیده شده که خواستار منزلی در خور شآن از حقوق بیت المال مسلمین جدا از دستمزدش است..بنظر میرسد حاج محمدی با بیان پیش شرط چهارم،کیسه ای برای بیت المال شاهرودیها به وسعت دلهای مردم با صفایش دوخته است.اما زهی خیال باطل..

نگارنده در پاسخ به اوهامات ذهنی آقای حاج محمدی چند نکته ای را به ایشان متذکر میگردد که بد نیست برای ادامه مسیر خود از آن بهره مند گردد:

۱-نوکری مردم شاهرود لیاقت میخواهد و افتخار..مردم این دیار ،مردمانی دست و دلباز با دلهایی با صفایند که هرگز راضی نخواهند شد افرادی با پیش شرط به شهرشان برای خدمت پا بگذارند.اگر واقعا قصد حاج محمدی خدمت به مردم شاهرود و پذیرش مسئولیت شهرداری بود میبایست بدیهی ترین امر را انتخاب می نمود و بجای جار زدن در کانالهای تلگرامی وابسته به خود ،خواسته های اش را بر سر همان سفره افطاری آقای میرابوالحسنی که تا ساعت ۲ بامداد به درازا کشیده بود و یا طی جلسه ای به سمع و نظر پارلمان محلی میرساند

۲-رییس شورای شهر در سخنانی،از دعوت حاج محمدی برای قبول پست شهرداری شاهرود در ماه رمضان امسال خبر داده بود و گفته بود که حاج محمدی بدلایلی قصد ورود به شهر را ندارد.اما امروز از پیش شرط های توهین آمیز حاج محمدی برای قبول نوکری مردم شنیدیم.حال دو برداشت در اذهان عمومی شکل خواهد گرفت :

الف)میرابوالحسنی تا این لحظه از حاج محمدی هیچ دعوتی انجام نداده و یا ب)حاج محمدی با علم به ردّ شروط خود قصد تطهیر گذشته خود را داشته و قصد دارد تا به افکار عمومی ثابت کند:اینبار شما خواستید اما من نیامدم.(این به آن در).قطعا با این اوهام ،روان ایشان از گذشته تلخی که در شهرمان برای ایشان رقم خورده بود،آرامتر خواهد شد.

ترسیم بازی برد-برد از سوی شهردار معزول:

علی ایحال ضمن اینکه طی چند روز آغازین شورا، شاهد ضعف های فراوانی از سوی منتخبین مردم در راستای حفظ قداست و شآنیت مردم شهرمان بوده ایم ،اما افرادی اینچنین نیز با سوء بهره ازین فضاهای آشفته در صدد تطهیر و بلند کردن نام خود بر می آیند و برای خود بازی برد-بردی را ترسیم می کنند.

همچنان که اگر شورا دست ردّ خود را به شروط ناصر خان بزند،وی بازهم قمپز خود را خواهد داشت و اینگونه القاء می کند که قدّ و قواره من برای مردم شاهرود بسی بلند تر بود و کیسه آنها کفاف من را نمیداد

و از نگاهی دیگر وی با خود اینگونه می اندیشد که اگر روزی با این شرایط من را بپذیرند،به حاکم بلامنازعی مبدل خواهم شد که طبق قرارداد و پیش شرط هایم، هیچکس حقّ اعتراض و یا انتقاد و یا استیضاح من را نخواهد یافت.چرا که پیش ازین من گفته بودم من آنم که رستم بود پهلوان و امروز آنهایند که برغم اینهمه سنگ سنگین باز هم هنرهای ظاهری مرا به دیده منتّ پذیرفته اند..

 

 

ضعیف ترین شورای تاریخ رشت این بار چه خوابی برای شهر خسته دیده است؟

 

خزر نوشت: گرگانی ها به اعتبار نام بزرگ رشت، محمدعلی ثابت قدم، شهردار اسبق رشت را با اکثریت آرا به عنوان شهردار گرگان انتخاب می کنند و از این طریق بر برتری ثابت قدم در حوزه مدیریت شهری بر حاج محمدی که در همان دوره یکی از 51 گزینه تصدی بر شهردار گرگان بوده است، مهر تایید می زنند اما اعضای شورای شهر رشت به جای آن که در پی فردی هم تراز یا بالاتر از ثابت قدم برای تصدی بر کرسی کلانشهر رشت باشند به دنبال شهردار کردن کسی هستند که نزدیک به یک دهه پیش شهردار شهر دسته چندمی همچون شاهرود بوده و در رقابت با ثابت قدم بر سر کرسی شهرداری گرگان هم که جمعیتی معادل با نصف جمعیت رشت دارد، حتی نتوانسته در جمع گزینه های نهایی قرار بگیرد! این را نباید بازگشت به عقب شورای شهر رشت دانست؟

به گزارش خزرآنلاین، شنیده ها از درون شورای شهر رشت حکایت از آن دارد که حاج محمدی در حال حاضر محتمل ترین گزینه تصدی بر شهرداری رشت است تا آنجا که گفته می شود انتخاب او به عنوان شهردار رشت با 9 رای اعضای شورا طی چند روز آینده قطعی خواهد بود.

حاج محمدی و دغدغه رفاهیات!

گزینه غیربومی تصدی بر شهرداری رشت در سابقه کاری خود، تصدی بر شهرداری شاهرود را دارد. اگرچه سال ها از دوران حضورش در شاهرود می گذرد اما هنوز هم می توان ردی از اخبار مربوط به وی را در رسانه های شاهرود دید. شروط 4 گانه اش برای حضور دوباره اش در راس شهرداری شاهرود، مهمترین سوژه این دسته از اخبار است.

شاهرود نیوز در مطلبی که ششم شهریور 96 بر خروجی خود منتشر می کند از شروط 4گانه حاج محمدی برای تصدی بر شهرداری شاهرود پرده بر می دارد. نگارنده این مطلب که چهارمین پیش شرط حاج محمدی را "تامین کامل رفاه مادّی و معنوی" او خوانده است، نمی تواند خشم خود را از این پیش شرط مخفی کند و در واکنش به این خواسته حاج محمدی می نویسد:

"برخی منابع نزدیک به ایشان از اختصاص حقوقی نجومی برای وی سخن گفته اند. وی همچنین علاوه بر حقوق نجومی درخواستی اش، شنیده شده که خواستار منزلی در خور شآن از حقوق بیت المال مسلمین جدا از دستمزدش است..بنظر میرسد حاج محمدی با بیان پیش شرط چهارم، کیسه ای برای بیت المال شاهرودیها به وسعت دلهای مردم با صفایش دوخته است. اما زهی خیال باطل.."

حاج محمدی و وسوسه خوش مجلس!

پس از پایان کار حاج محمدی در شهرداری شاهرود در سال 89، وی تا کنون از فضای شهرداری و مدیریت شهری به دور بوده است. عجیب است که شهردار 9 سال پیش شهری مانند شاهرود که از نظر وسعت و جمعیت، شاید با یکی از محلات رشت برابری کند، حالا مورد وثوق اکثریت اعضای تماما بومی شورای شهر رشت قرار گرفته است!

البته جالب آن جاست که گزینه شاهرودی تصدی بر شهرداری رشت، وسوسه مجلس را هم در سر می پرورانده است که بنا به آن چه که در رسانه ها منتشر شده است، نتوانسته از سد شورای نگهبان عور کرده و صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات مجلس احراز نگردیده است. (اینجا را بخوانید)

حاج محمدی و شکست از ثابت قدم!

حاج محمدی در کنار محمدعلی ثابت قدم، شهردار اسبق رشت یکی از گزینه های تصدی بر شهرداری گرگان در سال 96 بوده است. وی البته از میان 51 داوطلب تصدی بر شهرداری گرگان، حتی نتوانست به جمع گزینه های نهایی راه پیدا کند و سرانجام این ثابت قدم بود که از سوی اعضای شورای شهر گرگان به عنوان شهردار این رشت انتخاب شد. اگرچه عدم صدور حکم ثابت قدم از سوی وزارت کشور سبب شد که شهردار اسبق رشت نتواند بر کرسی شهرداری گرگان تکیه زمد اما در این بین یک نکته جالب توجه است:

گرگانی ها به اعتبار نام بزرگ رشت، محمدعلی ثابت قدم، شهردار اسبق رشت را با اکثریت آرا به عنوان شهردار گرگان انتخاب می کنند و از این طریق بر برتری ثابت قدم بر حاج محمدی در حوزه مدیریت شهری مهر تایید می زنند اما اعضای شورای شهر رشت به جای آن که شهرداری هم تراز یا بالاتر از ثابت قدم را بر کرسی کلانشهر رشت بنشانند به دنبال شهردار کردن کسی هستند که در رقابت با ثابت قدم بر سر کرسی شهرداری گرگان که جمعیتی معادل با نصف جمعیت رشت دارد، حتی نتوانست در جمع گزینه های نهایی قرار بگیرد!

برخی از اعضای شورا شهرداری را با شهردلاری اشتباه گرفته اند!

اعضای شورای شهر رشت در حالی خود را طلبکار از وزارت کشور و به طور کلی همه چیز و همه کس می دانند که دو انتخاب ابتدایی آنها برای شهرداری صرفا از روی لج و لجبازی و ناشی از یک اختلاف درون گروهی بین اعضای شورا بوده است وگرنه پیش بینی اینکه حامد عبدالهی و حجت جذب توسط وزارت کشور به دلیل اینکه فاقد معیارهای لازم جهت تصدی شهر بزرگی مثل رشت نیستند، احراز صلاحیت نشوند، کار سختی نبوده است!

از سوی دیگر در گام چهارم نیز اعضای شورا بازهم بدون توجه به معیارها و ضوابط به دنبال افرادی رفته اند که در سوابق کاری آنها شهردای شهرهای بزرگ دیده نمی شود!

باید از این اعضای همیشه طلبکار و خود برتر پندار پرسید که کجای رشت 900 هزار نفری شبیه به شهر درجه چندم شاهرود و رامسر است که حالا به دنبال شهردار معزول دهه پیش آن رفته اید که اتفاقا سالها از عرصه مدیریت شهری دور بوده است؟! مگر نه اینکه رضا کحالی، شهردار فعلی رامسر، شهردار یکی از مناطق رشت بوده است؟

باید از اعضای شورای شهر رشت پرسید که آیا در استان گیلان حقیقتا فردی نبوده که شما آن را به عنوان شهردار انتخاب کنید یا اینکه افرادی بوده اند اما توقعات شما را برآورده نکرده و حاضر به امتیازدهی نشده اند؟! انتخاب علی اکبر اوسط مقدم به عنوان معاون عمرانی استانداری گیلان آن هم چند روز پس از آن که اعضای شورای شهر رشت به او روی خوشی نشان ندادند، به خوبی نشان می دهد که چه فاکتورهایی برای برخی از شورانشینان فعلی در پروسه انتخاب شهردار در الویت است!

طبیعی است تا وقتی که ملاک اصلی انتخاب رانت و امتیاز به اعضای شورا باشد و شهر و شهروندان اولویت دسته چندم محسوب شوند باید برای انتخاب شهردار به هر کوی و برزنی رفت، به خارج از استان سفر کرد تا افرادی انتخاب شوند که بیشتر اهل امتیازدهی باشند!

با ادامه این روند، هیچ بعید نیست که انحلال شورا به خواست عمومی اکثریت شهروندان رشتی تبدیل شود تا رشت برای همیشه از شر زیاده خواهی برخی افراد خود برتر بین و پرادعا خلاص شود.

 

و سخنی یا شورانشینان ...

 

اعضای شورای شهر رشت درحالی مدعی این هستند که وظایف خود را به درست انجام داده اند و هیچ تقصیری متوجه آنها نیست و همه مشکلات از وزارت کشور آب می خورد که چرا گزینه های آنها را ردصلاحیت کرده اما به این نکته نمی پردازند که دو گزینه ابتدایی آنها برای شهرداری صرفا از روی لج و لجبازی و ناشی از یک اختلاف درون گروهی بین اعضای شورا بوده است وگرنه پیش بینی اینکه حامد عبدالهی و حجت جذب توسط وزارت کشور به دلیل اینکه فاقد معیارهای لازم جهت تصدی شهر بزگی مثل رشت نیستند کار سختی نبوده است!

 

باید از این اعضای همیشه طلبکار و خودصحیح پندار پرسید که کجای رشت ۹۰۰ هزار نفری شبیه به شهر درجه چندم شاهرود و رامسر است که حالا به دنبال شهردار معزول دهه پیش آن رفته اید که اتفاقا سالها از عرصه مدیریت شهری دور بوده است؟!

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
اشکوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
من شهردار پیشنهادی اقای حاج محمدی را نمی شناسم اما مطلب فوق با دشمنی خاصی نوشته شده و فاقد ارزش می باشد
لطفا منتشر نمایید موافق +++ مخالف ---
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مطلب فوق فاقد ارزش است. زیرا دید منصفانه ای ندارد و با قصد و غرض نوشته شده است.
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مطلب فوق فاقد ارزش است. زیرا دید منصفانه ای ندارد و با قصد و غرض نوشته شده است.
ناشناس
|
Japan
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مطلب فوق فاقد ارزش است. زیرا دید منصفانه ای ندارد و با قصد و غرض نوشته شده است.
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
مطلب فوق فاقد ارزش است. زیرا دید منصفانه ای ندارد و با قصد و غرض نوشته شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
ماشاالله به این همه غرض!!
شهرهای کوچک رو طوری نوشتید انگار قائم مقام شهردار اهواز و شهردار اسلامشهر که برای خودشون شهرهایی با مسائل کلان تر از رشت هستند رو ندیدید!!!
یا تخصص و مدرک ایشون یا رضایت بالای مردم شاهرود از عملکرد فوق العاده ایشون تو اون شهر رو چجوری ندید می گیریر؟!

یا عدم تایید صلاحیت شورا و نه رد صلاحیت پس از تایید مراجع ۴ گانه استعلامی رو جوری علم کردید انگار دیگران مورد وثوق برای سمت های نماینگی و ریاست جمهوری هستند!!!
کمی انصاف لطفا
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
شهر دسته چندم شاهرود نیست بلکه دقیقا شهر رشته شهری که با این همه جمعیت و ثروت وقتی نمیتونه مدارک و اسناد مشروطه گیلان و که ی جورایی هویت و تاریخ این شهره رو حفظ کنه و تبریزیا میان میبرنش نشون میده که حتی در حد ی شهر دست چندمی هم نیست ، استان سمنان درسته که به لحاظ جمعیت رده پایینی داره ولی همین جمعیت کم افراد بسیار تاثیر گذاری رو در عرص مدیریت کلان چه در گذشته و چه در حال ارایه کرده ، به قول معروف یکی مرد جنگی به از صد...
در ضمن مردم شاهرود ، اسلامشهر ، رامسر و اهواز که رشت به اندازه یکی از محله هاشه از عملکرد ایشون راضی بودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
شهر دسته چندم شاهرود نیست بلکه دقیقا شهر رشته شهری که با این همه جمعیت و ثروت وقتی نمیتونه مدارک و اسناد مشروطه گیلان و که ی جورایی هویت و تاریخ این شهره رو حفظ کنه و تبریزیا میان میبرنش نشون میده که حتی در حد ی شهر دست چندمی هم نیست ، استان سمنان درسته که به لحاظ جمعیت رده پایینی داره ولی همین جمعیت کم افراد بسیار تاثیر گذاری رو در عرص مدیریت کلان چه در گذشته و چه در حال ارایه کرده ، به قول معروف یکی مرد جنگی به از صد...
در ضمن مردم شاهرود ، اسلامشهر ، رامسر و اهواز که رشت به اندازه یکی از محله هاشه از عملکرد ایشون راضی بودند
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
واللا اینجورکه شما تقریرنمودین مشخصه خودشمام یکی ازرقبای محذوف این جرگه بودین که بازبان بی زبانی تقریباباذره بین فقط راه افتادین دنبال نقاط ضعف وگرنه کلا تو مدیریت کلان شهری جلب رضایت حداکثری سلایق مدیریتی تقریبا کاری ناممکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار