تندیس مدیر برتر استانی به مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲بندرعباس رسید و از سوی وزیرآموزش و پرورش به سید هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲ بندرعباس اهداشد.
کد خبر: ۷۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 07 August 2015
به گزارش تابناک، در این آیین که ازسوی وزارت آموزش و پرورش برترین های استانهای کشوردر دو شاخص مدیریتی و تجارب برتر انتخاب شدند، مدیرآموزش و پرورش ناحیه۲ بندرعباس بر اساس شاخص هایی نظیر مشارکت،بهسازی نیروی انسانی،تمرکززدایی و ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی،از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان مدیربرتر از استان هرمزگان انتخاب شد. تندیس کشوری مدیر برتر استانی به مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲بندرعباس رسید
 
این مدیر آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه این اجلاس که به مدت سه روز در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزارشد، اظهار کرد: اجلاس سالانه روسای آموزش و پرروش سراسر کشور فرصت بسیار مناسبی برای انتقال تجارب و استفاده از ایده های مدیریتی است که نقش بسیار مهمی در ارتقاء دانش مدیریتی براساس رویکردهای نوین وزارت آموزش و پرورش دارد.
 
سیدهادی حسینی افزود: این اجلاس که در حقیقت یک کارگاه تخصصی و آموزشی برای مدیران بود در مدت سه روز با فراهم نمودن بستر آموزش ، انتقال تجارت و تببین راهکارهای مدیریتی بامحوریت سند تحول بنیادین، موجب ارتقاء دانش مدیران آموزش و پروش کشور شد که به عنوان یک سرمایه مدیریتی می توان از آن یاد کرد.
 
این مدیر برتر کشوری همچنین با اشاره به شاخص های انتخاب مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که در آین اختتامیه این اجلاس اعلام شد،خاطرنشان کرد:موفقیت ها حاصل شده نتیجه همدلی و همگرایی، وحدت رویه و توجه به خرد جمعی در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس است که در کسب آن همه کارکنان و عوامل این مجموعه سهیم هستند.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲ بندرعباس نیروی انسانی را مهمترین سرمایه آموزش و پرورش عنوان کرد و بیان داشت: استفاده موثر از نیروی انسانی موجب ارتقاء یک مجموعه می شود چرا که این سرمایه عظیم نقش بنیادین در موفقیت و بالندگی  هر مجموعه سازمانی دارد.
 
حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تکیه بر ظرفیت نیروی انسانی کارآمد، آموزش و پرورش ناحیه دو بتواند در شاخص های آموزشی و تربیتی نقش خود را در فرایند توسعه ی تعلیم و تربیت که زیربنای توسعه همه جانبه است، به نحوشایسته فراهم کند.  
 
گفتنی است سی ودومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشورپس از سه روز فعالیت ، با انتشار بیانیه ای به کارخود پایان داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار