فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه همچنان ۲ محور هراز و کندوان به دلیل ریزش سنگ مسدود است، گفت:: از تمامی مسافران نوروزی و مازندرانی‌های مقیم سایر استان‌ها انتظار داریم برای بازگشت از مازندران برنامه ریزی داشته باشند.
کد خبر: ۷۳۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 02 April 2019

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه همچنان ۲ محور هراز و کندوان به دلیل ریزش سنگ مسدود است، گفت:: از تمامی مسافران نوروزی و مازندرانی‌های مقیم سایر استان‌ها انتظار داریم برای بازگشت از مازندران برنامه ریزی داشته باشند.

سردار سید محمود میرفیضی بر لزوم توجه به محدودیت‌های ترافیکی و تصمیمات اتخاذی برای روان نگه داشتن ترافیک در محور‌های استان تاکید کرد و افزود: گردشگران می‌توانند از طریق شماره ۱۴۱ و یا ماموران پلیس راه که در راه‌های مختلف استان حضور فیزیکی دارند، در باره وضعیت جاده‌ها کسب اطلاع کنند.

وی همچنین همکاری و همراهی مردم با پلیس و نیرو‌های امدادی و خدماتی را در حفظ سلامت و امنیت مسافران موثر توصیف و تاکید کرد: مردم و مسافران نوروزی استان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت راه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

به علت ریزش سنگ حاصل از بارش شدید باران محور هراز و کندوان در این استان از شب گذشته مسدود شد و در حال حاضر محور سوادکوه تنها محور باز برای تردد به پایتخت کشور است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از ورود بیش از ۲۹ میلیون مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند تا یازدهم فروردین امسال به استان خبر داد و گفت:: با توجه به شرایط جوی این رقم نسبت به مدت مشابه تعطیلات نوروزی سال گذشته هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: مازندران جزء چهارمین استان پرتردد کشور در تعطیلات نوروزی بوده است و در مجموع تاکنون ۲۹ میلیون و ۳۲۲ هزار تردد در استان و محور‌های مواصلاتی به ثبت رسیده است.

میرفیضی محور‌های قائم‌شهر به ساری و بالعکس، قائم‌شهر به بابل، آمل به محمودآباد، بابل به آمل و بابل به بابلسر و بالعکس را از جمله محور‌های پرتردد استان مازندران معرفی کرد و گفت:: بیشترین حجم تردد‌ها در ساعات پایانی روز بین ساعت‌های ۱۷ تا ۱۸ صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از اقامت حدود ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در استان خبر داد و افزود: به طور میانگین روزانه بین ۹۵ تا ۱۰۶ هزار تردد در استان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: برای تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی، پلیس با اجرای طرح‌های نوروزی در حوزه‌های مختلف انتظامی، امنیتی، ترافیکی و اجتماعی و بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به لغزندگی سطح جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی با توجه به شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب از مسافران و گردشگران نوروزی خواست که از اقامت و توقف طولانی مدت در مسیر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار