امام جمعه تکاب برخورد وزارت امور خارجه با دیپلمات‌های هلندی و اخراج آنها را پاسخ کوبنده به اخراج دیپلمات‌های ایرانی عنوان کرد و هلند را کشور وابسته خواند و گفت: نظامیان عربستان به دنبال جنگ افروزی در منطقه بودند اما با شکست در سوریه، تغییر راهبرد دادند.
کد خبر: ۷۲۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 08 March 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام عیسی برادری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تکاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به افزایش علم در جامعه تاکید کرده‌اند و در این زمینه بهترین الگو امام باقر(ع) و نهضت علمی و جهادی آن حضرت است که توانستند هزاران شاگرد برجسته تربیت کنند و بیشتر احادیث و روایات توسط این شاگردان بر جای مانده است.

وی افزود: بنا به گفته مقام معظم رهبری، ظرفیت 36 میلیونی جوانان زیر 40 سال کشور، ثروت عظیمی برای کشور محسوب می‌شود که با تولید علم می‌توانند باعث اعتماد و عزت ملی شوند.

امام جمعه تکاب ادامه داد: در آستانه عید نوروز مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند از مسؤولان انتظار می‌رود خود را با مردم هماهنگ کنند که باعث ارتباط بیشتر و التیام زخم مردم باشند، بعضی از مردم و مسؤولان با سال سخت خواندن سال 98 به دنبال نا امید کردن مردم هستند، باید قوه قضاییه این افراد را شناسایی کند چرا که نا امیدکنندگان خائن به انقلاب به شمار می‌روند و باید همه برای حل مشکلات تلاش کنند.

وی انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه را انتخاب به جا و شایسته‌ای دانست و تصریح کرد: رئیسی فردی پاکدست و انقلابی و نسبت به مسؤولان قبل خود جوان‌تر است و تلاش و توانایی ایشان در آستان قدس نشان داد که در امور اجرایی مدیری توانمند به شمار می‌رود که دارای ابتکار عمل است.

برادری برخورد وزارت امور خارجه با دیپلمات‌های هلندی و اخراج آنها را پاسخ کوبنده به اخراج دیپلمات‌های ایرانی عنوان کرد و هلند را کشور وابسته خواند و گفت: نظامیان عربستان به دنبال جنگ افروزی در منطقه بودند اما با شکست در سوریه، تغییر راهبرد داده و از حمله نظامی و سیاسی به راهبرد اقتصادی روی آورده‌اند که باید مورد توجه باشد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت راهیان نور اشاره کرد و افزود: مقاومت‌های پرشکوهی که در زمان جنگ توسط رزمندگان اسلام انجام شد گنج گرانبهایی است که باید ارج نهاده شود و اردوهای راهیان نور در راستای این ارزش گذاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار