کد خبر: ۷۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 26 February 2019
 
 
 
علی کریمی
 
 
اختصاصی | علی کریمی مالک و سرمربی باشگاه سپیدرود رشت، بالاخره در برابر خبرنگاران حاضر شد و تصمیمش را در ارتباط با آیندۀ سپیدرود اعلام کرد.
 
باشگاه سپیدرود رشت که این روزها بدون انجام تمرینات و بدون هیچگونه مسئولی برای پیگیری وضعیت تیم در شرایط نه‌چندان مطلوبی به سر می‌برد، بدون علی کریمی باید کار خود در ادامۀ رقابت‌های فصل ادامه بدهد.

علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت در مصاحبه با خبرنگاران در ارتباط با تصمیم نهایی خود در همکاری با سپیدرود اظهار داشت: از روز اول می دانستم که کار سختی در پیش داریم. به همین دلیل جدا از بحث مالی همه تلاشم را درحد توان و بضاعتم برای تامین امکانات سخت افزاری مناسب جهت برگزاری تمرین و اردوها انجام دادم که همه آن ها را جزو وظایفم می دانم و منتی بر کسی نیست.


زمانی می رسد که احساس می کنید تلاش ها و داشته های فنی تان نتیجه نمی دهد پس رفتن بهتر از ماندن است تا شخص جدید با تفکرات جدید بیاید و شرایط تیم را بهبود بخشد.


قبل از بازی با ماشین سازی تبریز درهفته هجدهم، مدیریت اداره کل ورزش استان و صادقی معاونت این اداره را در جریان تصمیمم قرار دادم. بعداز بازی با پدیده هم بلافاصله مدیریت باشگاه با این عزیزان در همین مورد صحبت کرد.


طی چند روز گذشته هم وکیل باشگاه جلساتی را با مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار کرد و خودم هم با سرکار خانم بخشی تلفنی صحبت کردم تا مراحل تفویض اختیار و اداره امور تیم به این اداره انجام شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار