با حضور بیش از سه هزار نفر صورت گرفت
همایش جوانان مقاومت و بزرگداشت شهید مغنیه با حضور بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیون، شخصیت‌های حوزوی از جمله حضرات آیات عظام جنتی، کعبی و اراکی با تجلیل از خانواده شهید مغنیه در قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 22 February 2019

به گزارش تابناک قم، همایش جوانان مقاومت و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه پنجشنبه شب با حضور بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیون و خانواده‌های شهدا در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام پورهاشمی دبیر همایش جوانان مقاومت طی سخنانی با اشاره به اینکه این گردهمایی مراسم تاسیس جبهه جوانان مقاومت خواهد بود، اظهار کرد: در این جبهه افرادی که با رنگ‌ها و مذاهب مختلف برای مقابله با استکبار جهانی در سراسر جهان درحال کار هستند گردهم آمده و تا نابودی رژیم صهیونیستی و برپایی حکومت الله به وسیله امام عصر(عج) به حرکت خود ادامه می‌دهد تا بتواند به داد مظلومان جهان برسد.

وی با بیان اینکه جوانان جبهه مقاومت در گام نخست انقلاب پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند، اضافه کرد: برگزاری این همایش لبیکی به دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی در سطح منطقه است.

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سید صادق‌ الشرفی نماینده مقاومت اسلامی یمن، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم الحیدری معاون حشدالشعبی عراق، محمد هرب نماینده مقاومت اسلامی فلسطین، سید مرتضی سندی نماینده مقاومت اسلامی بحرین و علی مریم نماینده مقامت اسلامی فرانسه سخنرانان این مراسم بودند.

تجلیل از خانواده شهید مغنیه و نمایندگان جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای بحرین، یمن و فلسطین، حضور آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و انعکاس زنده از شبکه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی از جمله حواشی این همایش بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار