بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 04 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

يك ساعت با دست‌وپاي شكسته وسط تالاب بوديم

این فرد آسیب دیده اظهار کرد: يك ساعت بدون امداد و با دست و پاي شكسته وسط تالاب بوديم و آمبولانسي براي انتقال ما نيامد و يكي از اهالي با خودرو پرايد درحالي كه مصدومين از ناحيه زانو ، فك و لگن شكسته و زخمي بودند، ما را انتقال دادند به بيمارستان و اسفناک تر اینکه پرسنل بيمارستان بدون انجام خدمات حمايتی صرفا بفكر پر كردن فاكتورهاي بيمارستاني بودند.

چندی پیش یکی از خبرگزاری های گیلان خبری در خصوص برخورد دو قایق موتوری در ساحل بندرانزلی که شش مصدوم بر جاگذاشت را کار کرد که در آن خبر مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان اظهار کرد: بر اثر برخورد دو قایق موتوری در ساحل بندرانزلی شش نفر مصدوم و بلافاصله به بیمارستان بندرانزلی منتقل شدند.

به گزارش تابناک گیلان، اما یکی از مصدومان حادثه مذکور نظری متفاوت تر با مدیرکل محترم دارد که شنیدنی است.

این فرد آسیب دیده اظهار کرد: يك ساعت بدون امداد و با دست و پاي شكسته وسط تالاب بوديم و آمبولانسي براي انتقال ما نيامد و يكي از اهالي با خودرو پرايد درحالي كه مصدومين از ناحيه زانو، فك و لگن شكسته و زخمي بودند، ما را انتقال دادند به بيمارستان و اسفناک تر اینکه پرسنل بيمارستان بدون انجام خدمات حمايتی صرفا بفكر پر كردن فاكتورهاي بيمارستاني بودند.

وی افزود: حتي تا ساعتها يك دست لباس ساده بيمارستاني بما ندادند و با لباسهاي خيس و كثيف رها بوديم تا اعتراض يكي از همراهانم لباس بما دادند و كمكي در تعويض لباسهامان نكردند.

همچنین با دست و پاي شكسته و به كمك تني چند از همراهان بيماران ديگر اين كار را انجام داديم.

راننده قايق متواري شد! فاكتورهاي بيمارستاني از ما دريافت و به تهران اعزام شديم.

اين وضعيت كجاي دنيا اتفاق مي افتد؟ آمبولانس داغون را بدهند براي اعزام به تهران بعد بگویند يک ميليون بدهید تا مورد خوبش را بفرستيم!

 اهداف اجتماعی فوتبال نباید قربانی موضوع‌های سیاسی شود

سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه جدی به اهداف اجتماعی ورزش فوتبال، نسبت به قربانی شدن این اهداف در مسیر مباحث سیاسی هشدار داد.

به گزارش ایلنا، یونس رنجکش در دیدار جمعی از پیشکسوتان فوتبال گیلان، اظهار کرد: ورزش دارای یک خاستگاه عمومی‌ست که می‌تواند نقش مهمی در تولید نشاط اجتماعی داشته باشد پس نباید در برخی از رشته‌های ورزشی رویکردهای اجتماعی آنها را با دخالتهای سیاسی تغییر داد.

وی افزود: فوتبال به عنوان یکی از ورزشهای پرطرفدار در گیلان از جایگاه خاص در توسعه نشاط اجتماعی و سرگرمی جامعه دارد که باید با برنامه‌ریزی اصولی از آسیبهای تولید شده در آن به دلیل ناکارآمدیهای مدیریتی پیشگیری کرد.

رنجکش تصریح کرد: دولت تلاش دارد تا با برنامه ریزی و سپردن کار به دست اهل آن در حوزه‌های مختلف به‌ ویژه ورزش فضای افکار عمومی را به سمت تولید هنجارها و پرهیز از ناهنجاری و در نهایت نشاط اجتماعی سوق دهد که در این مسیر حضور چهره‌های شاخص ورزشی و ورزشکاران نقش مهمی دارد.

 استوارت: جذب جهانبخش اتفاق خوبی برای ماست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش پس از موافقت باشگاه NEC نایمخن برای انتقال به تیم AZ، برای انجام تست‌های پزشکی این باشگاه راهی آلکمار خواهد شد. وی همچنین توافقی شفاهی برای حضور پنج ساله در این تیم داشته است.

سایت هلندی «nu.nl» با اعلام این خبر نوشته است که مهاجم 21 ساله ایرانی نایمخن فصل گذشته با 12 گل و 18 پاس گلی که در این تیم داد، نقش مهمی در صعود نایمخن به لیگ برتر هلند داشت. او همچنین توانست عنوان بهترین بازیکن ژوپیلر لیگ را به دست بیاورد.

بازیکن تیم ملی ایران که 15 بازی ملی در کارنامه دارد و در جام جهانی 2014 هم حضور داشت، دو سال پیش از تیم داماش گیلان در کشور خودش به نایمخن آمد. او در فصل اول حضورش پنج گل در 29 بازی به ثمر رساند اما نایمخن به ژوپیلر لیگ سقوط کرد.

ارنی استوارت، مدیر ورزشی باشگاه AZ آلکمار در خصوص جذب جهانبخش گفت: علیرضا اولین نفری بود که در لیست ما قرار داشت. ما برای جذب جهانبخش و سرمایه‌گذاری روی این بازیکن صبر کردیم و جذب او اتفاق بسیار خوبی برای ماست.

برخلاف شایعات؛ قلعه نویی در تمرین ملوان حاضر شد

طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری در انزلی؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملوان بندر انزلی بر خلاف شایعات اخیر، در تمرین این تیم حضور یافت تا به حرف و حدیث ها پایان دهد.

اخیرا شایعه شده بود که امیر قلعه نویی به دلیل مشکلات باشگاه ملوان در تمرینات این تیم حضور نخواهد یافت ولی امروز در تمرین تیمش حضور یافت و قرار است ظرف چند روز آینده طی یک جلسه با حضور مسئولان تیم مشکلات موجود بررسی و حل گردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار