حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حائری فومنی دستیار ویژه وزیر امور خارجه در امور نظارتی، در حال بررسی شرایط جهت نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه گیلان است. البته گفتنی است وی هنوز نتوانسته حتی در حوزه اصلی خود یعنی فومن به نتیجه برسد.
کد خبر: ۷۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 03 August 2015
تابناک گیلان: روزهای یکشنبه شنیده ها و زمزمه های مطرح در فضای سیاسی اجتماعی استان گیلان جهت آگاهی مخاطبین گرامی منتشر می گردد.

روزهای یکشنبه شنیده ها و زمزمه های مطرح در فضای سیاسی اجتماعی استان گیلان جهت آگاهی مخاطبین گرامی منتشر می گردد.
شنیده شده است که:

اسماعیل جانعلی پور در آینده نزدیک به سمت مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه های کشور منصوب می شود. جانعلی پور سابقه مدیرکلی نهاد کتابخانه های گیلان را در کارنامه دارد. وی هم اکنون مدیریت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان را بر عهده دارد.
***
در یکی از دستگاه های آموزشی اجرایی استان حقوق و دریافتی های برخی از نورچشمی های آقای رییس به طور چشمگیری افزایش یافته است. در این راستا صرفاً بخش کارانه از مجموع دریافتی های ماهیانه برخی از نورچشمی ها به 6 میلیون تومان می رسد. همچنین مجموع دریافتی 6 ماهه دوم سال 93 یکی از این نورچشمی ها با مدرک کارشناسی ارشد به 92 میلیون تومان رسید! آقای رییس فیش حقوقی برخی از نورچشمی ها را که تعداد آنها به بیش از 20 نفر می رسد به بهانه های مختلف بسیار پرمایه می کند تا حدی که وجود این تبعیض بی سابقه در حقوق و مزایای ماهیانه برخی کارشناسان و مدیران این دستگاه، در روحیه بسیاری از کارشناسان اثر کرده است.
***
استاندار گیلان همچنان از انتصاب کیوان محمدی به سمت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ناخشنود است. محمدی با تحصیلات و سوابق مدیریتی نامرتبط ، ریاست این سازمان کاملاً تخصصی را به عهده گرفته است. بروز چنین انتصاباتی در دولت مدعی تدبیر، عین بی تدبیری است.
***
مهدی قربانی فرزند نماینده محترم ولی فقیه در گیلان در نظر دارد از حوزه انتخابیه لاهیجان کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود. با توجه به عدم تایید صلاحیت وی در انتخابات دور قبل، باید دید هدف وی از کاندیداتوری مجدد آن هم در اولین فرصت ممکن چه می تواند باشد. رییس دفتر نظارت بر انتخابات گیلان چندی پیش خبر از عدم تایید صلاحیت آن دسته از کاندیداهایی داد که در ادوار گذشته تایید نشدند.
***
یکی از نماینده های با سابقه و خوش سخن غرب گیلان، در جلسه ای ضمن انتقاد به عملکرد نوبخت در ارتباط با استان گیلان، گفت که او فقط گفتار درمانی می کند!
***
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حائری فومنی دستیار ویژه وزیر امور خارجه در امور نظارتی، در حال بررسی شرایط جهت نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه گیلان است. البته گفتنی است وی هنوز نتوانسته حتی در حوزه اصلی خود یعنی فومن به نتیجه برسد.
***
نماینده اسبق مردم آستانه اشرفیه در دو دوره از مجلس شورای اسلامی که در دوره های اخیر رد صلاحیت شده، اخیراً گفته تنها عامل رد صلاحیت بنده درگذشت و بنابراین در انتخابات پیش رو حتماً حضور خواهم داشت! البته افراد به «دلایل» رد صلاحیت می‌شوند نه به خاطر افراد.

/گیلان آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار