کد خبر: ۷۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 02 August 2015
خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: بند چمخاله موقعیت مناسبی برای جذب گردشگر و ایجاد سرمایه‌گذاری است که از این موقعیت باید برای توسعه استان و شهرستان به‌خوبی استفاده شود.

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، محمد احمدی‌پور امروز در مراسم معارفه فرامرز مصطفوی به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار این شهرستان با بیان اینکه بحث گردشگری دریایی در لنگرود به‌عنوان یک مزیت مناسب توجه شود، اظهار داشت: بند چمخاله موقعیت مناسبی برای جذب گردشگر و ایجاد سرمایه‌گذاری است که از این موقعیت باید برای توسعه استان و شهرستان به‌خوبی استفاده شود.

معاون سیاسی استانداری گیلان افزود: تودیع و معارفه مدیران دلیل بر ناکارآمدی مدیران نیست، بلکه با تغییر دولت‌ها سعی می‌شود افرادی که با تفکر دولت بیشتر هم‌سو هستند، جهت پیشبرد بهتر و خدمت بیشتر به مردم بر پست‌ها و منصب‌های مختلف معرفی شوند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه امسال افزود: اتفاقات سال انتخابات نباید باعث تضعیف امنیت ملی شود، بلکه باید روحیه تقویت سرمایه اجتماعی و امنیت بیشتر از قبل تقویت شود که تنها راه رسیدن به این هدف از مسیر انتخابات مقید بودن و تمکین به قانون است و نباید تفکر حزبی و جناحی در انتخابات تاُثیرگذار باشد و همواره باید حول محور قانون باشیم.

احمدی‌پور با تاُکید بر اینکه کمترین آسیب‌ها در مسیر انتخابات حرکت برمدار قانون است، گفت: همه مشکلات مناطق استان، با تصمیم مرکز استان حل می‌شود و از امکانات موجود به‌نحو شایسته استفاده می‌شود.

معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: رهبر معظم انقلاب بر داشته‌های کشوری، استانی و منطقه‌ای تاُکید داشته‌اند و مدیر یک شهرستان باید با تدبیر در عمل و سخن پاسخگوی مراجعات عمومی و افکار جامعه باشد.

وی افزود: امروزه در کشور و استان گیلان شاهد برخی از مشکلات اجتماعی هستیم که باعث نگرانی شده است، به‌طوری‌که از هر 4 ازدواج یک ازدواج به طلاق منجر می‌شود.

احمدی‌پور گفت: ما موظف هستیم تمام عوامل تاثیرگذار از جمله اشتغال، عوامل فرهنگی و اجتماعی را برای تقویت بنیان خانواده ها در نظر بگیریم و برنامه‌ریزی کنیم که در این صورت بسیاری از مشکلات موجود در خانواده‌ها رفع و موجب ثبات بیشتر در بنیان خانواده‌ها می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار