نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینه تغییر نسل مدیران در کشور یک چالش است گفت: به خوبی نتوانستیم که در کشور مدیر تربیت کنیم و مدیران انقلاب دیده و جنگ دیده به دلیل افزایش سن در حال کنار رفتن هستند.
کد خبر: ۶۹۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲ 04 January 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در پژوهشکده علامه طباطبایی با اشاره برکات انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دوره ای که نظام جهانی خدا را کنار گذاشت، انقلاب اسلامی میدان را به هم زد و جنگ سرد به جنگ تمدن‌ها تبدیل شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های خود را دنیا عرضه کرد، تشکیل گروه‌هایی همچون داعش و القاعده از طرف مستکبران برای مقابله با انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: جامعه المصطفی برکات زیادی داشته است و فارغ التحصیلان در کشورهای مختلف مشغول به فعالیت هستند، زمینه فعالیت فرهنگی در اندونزی فراهم است، 220 میلیون نفر در این کشور زندگی می‌کنند، ولی کشورمان سه سال رایزن فرهنگی در اندونزی نداشت.

حسینی شاهرودی وحدت اسلامی را یک فرصت برای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن از دو دهه پیش اعلام کرد که امکان از بین بردن نظام جمهوری اسلامی با جنگ سخت وجود ندارد و دشمن به دنبال گزینه جنگ نرم رفت، رهبر معظم انقلاب از سال 1368 در این خصوص هشدار دادند.

وی ادامه داد: زهد مربوط به زندگی شخصی است، ولی باید برای کارهای فرهنگی هزینه کرد، هم اکنون عربستان بخشی از درآمد نفتی خود را به تبلیغ وهابیت اختصاص داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: تغییر نسل مدیران در کشور یک چالش است، به خوبی نتوانستیم که در کشور مدیر تربیت کنیم و مدیران انقلاب دیده و جنگ دیده به دلیل افزایش سن در حال کنار رفتن هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار