دادستان کل کشور گفت: خانواده‌های داغدار حادثه علوم و تحقیقات مطمئن باشند که در حمایت از حقوق و پشتیبانی از آن ها کوتاهی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۶۹۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 31 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در گفت و گو با ایسکانیوز، درباره رسیدگی به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: مهم ترین خبری که می توانیم در این راستا به خانواده داغ دیدگان بدهیم این است که مطمئن باشند که در حمایت از حقوق و پشتیبانی از آن ها کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: اگر در این زمینه شخصی مقصر باشد، متناسب با قصوری که داشته است با او برخورد خواهد شد؛ این برخورد مستلزم این است که در یک محیط آرام و با تدبیر اقدامات خودمان را انجام دهیم.

منتظری تصریح کرد: با شعار دادن و تجمعات بی مورد، قطع به یقین به اهدافمان نخواهیم رسید؛ بنده به دانشجویان و خانواده‌های داغ دار این اطمینان را می دهم که پیگیری های قطعی را در مورد این حادثه انجام خواهیم داد.

دادستان کل کشور در پایان اذعان داشت: رسیدن به واقعیت های این موضوع مقداری زمان بر است لذا باید اندکی به ما زمان بدهند که تحقیقاتمان را تکمیل کنیم و پس از آن نتیجه را به زودی اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها: علوم و تحقیقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار