کد خبر: ۶۹۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 27 December 2018

تابناک / همایش ملی پدافند غیرعامل «مردم محور» با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان آستارا گیلان برگزار شد.

نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل «مردم محور» امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان مرزی بندر آستارا استان گیلان برگزار شد.

فرماندار آستارا در این همایش با تاکید بر اینکه آموزش و بصیرت‌افزایی مهم‌ترین اصل پدافند غیرعامل است اظهار داشت: پدافند غیرعامل در واقع به‌معنای جلوگیری از بحران قبل از وقوع بوده که نیازمند اقدامات پیشگیرانه و هوشمندانه است.

یونس رنجکش با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کشور است خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل یک اصل و ضرورتی انکار ناپذیر بوده و حضور مردم در صحنه یکی از عوامل پایدار پدافند غیرعامل است.

 

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک و حساس شهرستان مرزی بندر آستارا افزود: تقویت مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف یکی از مهم‌ترین اهداف ما در این شهرستان است که تاسیس 12 سازمان مردم‌نهاد در آستارا گواه بر این ادعا است.

رنجکش با قدردانی از مشارکت و حضور مرزداران غیور شهرستان آستارا در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی گفت: یکی از شاخص‌ترین مشارکت و حضور مرزداران آستارا، استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی بود که در دو سال گذشته از 15 هزار زائر خارجی در آستارا به نحو شایسته میزبانی کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار