کد خبر: ۶۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 01 August 2015
انزلی - ایرنا - مربی تیم فوتبال ملوان شامگاه جمعه در کنفرانس خبری پس از برتری یک بر صفر برابر ذوب آهن در ورزشگاه تختی انزلی گفت : این پیروزی با توجه به مشکلات مدیریتی و بضاعت ملوان باورکردنی نبود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر محمدی با ابراز خشنودی از این پیروزی اظهار کرد : امیدوارم این نتیجه در ادامه دیدارهای لیگ تکرار شود.

وی با اشاره به این که ذوب آهن بعنوان یک تیم قدرتمند نزدیک 300 روز نباخته بود و ملوان بعد از پنج سال توانست ذوب آهن را ببرد متذکر شد : این باخت چیزی از ارزش ذوب آهن کم نمی کند.

وی خاطرنشان کرد : روی نیمکت بیش از دو سه گزینه تعویض نداشتیم اما همکاری فوق العاده ای صورت گرفت و این پیروزی در ادامه فصل ارزش خود را بیشتر نشان خواهد داد.

محمدی با تاکید بر این که ملوان نیاز به انگیزه و انرژی هواداران دارد ابراز امیدواری کرد : مسوولان و مدیران باشگاه هرچه زودتر مشکلات را حل کنند تا ملوان کمتر با وقفه مواجه شود و بتواند تمام و کمال از حضور قلعه نویی بعنوان سرمربی بهره ببرد.

محمدی متذکر شد : بازیکنان و کادر فنی پتانسیل خوبی دارند و انرژی و حمایت تیم بیرونی یعنی هواداران به تیم انتقال می یابد .

تیم فوتبال ملوان شامگاه جمعه در نخستین دیدار این فصل خود در ورزشگاه تختی انزلی برابر ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار