کد خبر: ۶۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 31 July 2015
به دنبال حادثه سیل اخیر در استان البرز و به منظور کسب آمادگی های لازم هنگام بروز حوادث، روز جمعه تمرین امداد و نجات در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر کرج برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این تمرین، تیم های امدادی بیمارستان امام خمینی (ره) روش های امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در حوادث مختلف را تمرین کردند.

چگونگی درمان اولیه مصدومان احتمالی و انتقال آنان به مراکز درمانی،برپایی چادرهای امدادی صحرایی،اطفای حریق و انجام اقدامات ایمنی در زمان وقوع زلزله نظیر قطع آب،برق و گاز از مواردی بود که در این تمرین به آن ها پرداخته شد.

دکتر محمد جهانگیری رییس بیمارستان امام خمینی (ره ) در حاشیه این برنامه تمرینی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان البرز، حفظ آمادگی مراکز درمانی و امدادی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان احتمالی ضروری است.

وی اظهار داشت: حادثه سیل اخیر استان البرز از مواردی بود که اهمیت آمادگی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان را دو چندان کرد.

جهانگیری افزود: به همین دلیل امروز برنامه تمرین امداد و نجات در بیمارستان امام خمینی (ره ) با هدف حفظ آمادگی برای امداد رسانی و خدمات دهی در مواقع بحران انجام داد.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) ادامه داد: دراین برنامه تمرینی دو هدف عمده شامل چگونگی مقابله با بحران و خدمات رسانی به مصدومان حوادث مختلف مد نظر قرار گرفت.

این برنامه تمرینی با هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار